![](/public/upload/news/medium/5809c438f0f1a.jpg?22fae2eac8a970a63a4ae4ac25874c96)
MIX FAMILY - NOWY PRODUKT W OFERCIE PREMIUM TV !
MIX FAMILY to pakiet skierowany do grup kobiecych, czyli głównych decydentek w kwestii zakupów domowych. Składa się on z kanałów cyfrowo-naziemnych z pakietu MIX MUX, stacji kablowo-satelitarnych oraz stacji dziecięcych z portfolio Premium TV.
Główną przewagą konkurencyjną MIX FAMILY jest szeroki zasięg zapewniony stacjami MIX MUX, a także wysoki indeks dopasowania do ogólnych, poszukiwanych przez reklamodawców grup kobiecych w wieku komercyjnym (W 16 – 49), zagwarantowany stacjami kablowo-satelitarnymi z portfolio Premium TV. Ponadto, udział w ofercie familijnej kanałów dziecięcych, stanowi jakościową platformę komunikacyjną zarówno marek dla najmłodszych, jak i produktów skierowanych do dorosłych - 50% widowni kanałów dziecięcych to osoby powyżej 20. roku życia (rodzicie i opiekunowie).
Poprzez precyzyjny dobór kanałów wchodzących w skład pakietu, MIX FAMILY zapewnia najlepsze dopasowanie do ogólnej grupy kobiecej w stosunku do innych ofert pakietowych na rynku.
MIX FAMILY jest więc idealnym wzbogaceniem oferty Premium TV i drugim dedykowanym kobietom produktem, obok wielkomiejskiego pakietu MIX KOBIECY.
Źródło: NAM, XII 2015, ADH% >20 YO, kanały dziecięce.
![](/public/upload/news/medium/57bb28ae60719.jpg?v=1471883438)