Nowa innowacyjna oferta sponsorska Premium TV
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Reklamodawców, w grudniu 2014 Premium TV uruchamia nowy, innowacyjny sposób sprzedaży sponsoringów. Oferta sponsorska Premium TV to przełom w możliwościach dotarcia z przekazem marki do potencjalnych konsumentów.
W zależności od celu kampanii, Klient może skorzystać z gotowych narzędzi mediowych, umożliwiających wykorzystanie sponsoringu jako efektywnego kosztowo i komunikacyjnie sposobu promowania marki. Dla reklamodawców chcących wzmocnić wizerunek marki poprzez związanie z określonym programem - Premium TV przygotowało zakup SPONSORING MONO, czyli sponsoring wybranego formatu telewizyjnego. Reklamodawcy chcący wzmocnić efektywność przekazu marki poprzez zaistnienie w określonym kontekście, mają możliwość skorzystania z produktu MULTISPONSORING KONTEKSTOWY. Ta oferta składa się z najbardziej pożądanych reklamowo kontekstów takich, jak np. moda i uroda, kulinaria, motoryzacja, kobiece / męskie kino i seriale, czy młodzieżowa rozrywka. Natomiast reklamodawcy, dla których najbardziej istotne jest precyzyjne dotarcie z przekazem marki do określonej grupy celowej, dzięki innowacyjnej ofercie MULTISPONSORING DEMOGRAFICZNY mogą efektywnie dotrzeć do grup o największym potencjale zakupowym – wielkomiejskich grup zarówno ogólnych, jak i kobiecych, czy męskich.
NOWA OFERTA SPONSORSKA PREMIUM TV UMOŻLIWIA KLIENTOM JESZCZE BARDZIEJ EFEKTYWNE PLANOWANIE KOMUNIKACJI. SZEROKI WACHLARZ INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW SPONSORSKICH DAJE MOŻLIWOŚĆ PRECYZYJNEGO ZAADRESOWANIA OKREŚLONYCH CELÓW KOMUNIKACYJNYCH MARKI.