NIESTANDARDOWE, OPARTE O KONTENT ROZWIĄZANIA REKLAMOWE BAZUJĄCE NA SILE KANAŁÓW LIFESTYLE
Kanały lifestylowe należące do Grupy TVN Discovery to wiodące stacje w tym segmencie tematycznym na polskim rynku. Mają ugruntowaną pozycję potwierdzającą się w wynikach rynkowych, ale także unikalny, rozpoznawany profil. Budzą pozytywne emocje i skojarzenia, a dzięki jakościowym treściom i programom przyciągają uwagę i angażują widownię. Tak stworzone otoczenie komunikacyjne, a także wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wartościowego kontentu kreują atrakcyjny kontekst i są szansą na zbudowanie wielu różnorodnych, pełnych emocji projektów branded content o dużej efektywności, dzięki komplementarnemu wykorzystaniu całego ekosystemu mediów Grupy TVN Discovery.
Wśród aktualnych formatów, wykorzystujących potencjał stacji lifestyle znajdują się:
PROJEKT NA SUKCES, JESIEŃ 2020
„PROJEKT NA SUKCES” to format, którego pilotowy odcinek miał już premierę na antenie TVN Style. Program, który poprowadzą Ranita Sobańska, dyrektor kreatywna marki 4F oraz Katarzyna Sokołowska, jurorka „Top Model”, doceniana reżyserka i choreografka wydarzeń modowych zyskał na znaczeniu w aktualnej sytuacji rynkowej. W każdym odcinku poznamy bohaterów, którzy przedstawią swój pomysł na biznes. Prowadzące pomogą im przejść przez procedury niezbędne do tego, aby rozpocząć własną działalność, wraz z nimi przyjrzymy się wadom i zaletom ich projektów a zaproszeni specjaliści z różnych branż opowiedzą o swoich doświadczeniach, doradzą bohaterkom na które elementy w ich biznesie warto zwrócić szczególną uwagę i jakie narzędzia marketingowe wykorzystywać w zależności od profilu firmy.
W czasie gdy otaczają nas różne społeczne inicjatywy, ludzie angażują się w bezinteresowną pomoc, wprowadzimy na antenę format, w którym praktycy biznesu odnoszący sukcesy podzielą się swoim doświadczeniem z małymi, lokalnymi przedsiębiorcami i nowicjuszami, udzielają im praktycznych rad, wsparcia i pokażą sposoby radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach. Kontent zostanie osadzony w ekosystemie Grupy TVN Discovery – emisje programu zaplanowane na jesień 2020 będą miały miejsce nie tylko na TVN Style, ale także na ogólnopolskiej antenie TVN oraz na platformie player.pl. W ramach jakościowej współpracy z Partnerami, opartej o kontent telewizyjny stworzona zostanie komplementarna komunikacja skupiona wokół tematyki biznesowej, wykorzystująca różne możliwości tworzenia angażujących treści (artykuły, video, livestreaming, platforma wymiany wiedzy, podcasty) i publikowanie ich w całym ekosystemie mediów – w TV, online oraz w mediach społecznościowych kanałów własnych TVN oraz zaproszonych ekspertów.
ROZENEK CUDNIE CHUDNIE, WIOSNA 2021
Nowy program, „ROZENEK CUDNIE CHUDNIE” odpowiada na potrzeby widzek kanału TVN Style, dla których ciąża i macierzyństwo to czas wyjątkowy i upragniony, ale związany także z wieloma wyzwaniami i obawami. Miesiące poprzedzające poród to czas wielu zmian w organizmie przyszłych mam - po ciąży często borykają się one z problemami z włosami i cerą, ale największą bolączką pań jest nadwaga i brak kondycji. Nowy cykl TVN Style umożliwi widzom towarzyszenie Małgorzacie Rozenek w odzyskiwaniu formy po narodzinach dziecka. Seria stworzona jest z myślą o paniach, które chcą zrzucić zbędne kilogramy po porodzie, dojrzałych kobietach planujących późne macierzyństwo oraz wszystkich zafascynowanych kulisami życia znanej osobowości telewizyjnej.
Format połączy formułę reality z poradnikiem i video vlogiem - każdy odcinek wzbogacony zostanie materiałami samodzielnie nagrywanymi przez główną bohaterkę. Widzowie będą śledzić zmagania bohaterki z koniecznością redukcji kalorii i przyrządzaniem odpowiednich posiłków, przy jednoczesnej opiece nad maleństwem i starszymi dziećmi. Zobaczą też, w jaki sposób gwiazda skutecznie wraca do formy, ćwicząc pod okiem trenera oraz we własnym domu. W każdym odcinku zainspiruje kobiety przepisami na niskokaloryczne dania, ćwiczeniami modelującymi sylwetkę oraz podzieli się poradami dotyczącymi suplementacji, pielęgnacji urody, stylu życia czy metod relaksacji w pełnym obowiązków życiu mamy niemowlaka.
Cykl, emitowany wiosną 2021 roku na TVN Style, będzie miał także emisje na kanale TLC, a także na TVN, gwarantującej szeroki zasięg. Dzięki temu stanie się znakomitą platformą komunikacji dla marek i produktów związanych m.in. z dietetycznym ale zdrowym odżywianiem, artykułów dla niemowląt i dzieci, artykułów sportowych, suplementów diety i wielu luksusowych artykułów.
JESTEM Z POLSKI, JESIEŃ 2020
W programie „JESTEM Z POLSKI” ruszamy w fascynującą podróż dookoła świata razem z Polakami, którzy wyjechali z kraju w poszukiwaniu swojego miejsca na Ziemi. To wyjątkowy cykl, dzięki któremu widzowie mają okazję zobaczyć życie i codzienność bohaterów mieszkających w odległych zakątkach świata; dzięki nim otrzymamy wiele praktycznych wskazówek i poznamy sekrety życia zagranicą. Każdy odcinek to ekscytująca podróż jednego bohatera, pełna emocji, ciekawostek - wzbogacona o historie z pierwszej ręki! Nowa seria pokaże cztery fascynujące życiorysy Polaków, którzy wybrali życie poza granicami naszego kraju. Bohaterowie opowiedzą swoją historię, pokażą widzom TVN Style swoje otoczenie, zaproszą do ulubionych restauracji i przedstawią przyjaciół.
Format o bardzo pozytywnym wydźwięku i wizerunku - pełen egzotycznych podróży, odważnych decyzji, prawdziwych historii i autentycznych bohaterów. Ze względu na wątek podróży adresuje potrzeby marek i brandów poszukujących jakościowej możliwości komunikowania się z widzami w takim otoczeniu. Oferta kierowana szczególnie do firm ubezpieczeniowych, linii lotniczych, brokerów lotniczych, operatorów płatności mobilnych, producentów bagaży, ale także marek chcących podkreślić swoje polskie korzenie w kontekście tęsknoty bohaterów za domem. Emisja planowana jest na antenie TVN Style oraz Travel Channel latem/jesienią 2020, a format będzie dostępny na Player.pl i promowany w social media stacji oraz na YT.
SŁODKA AFERA, JESIEŃ 2020
W Polsce funkcjonuje ok. 9 tysięcy cukierni. W ostatnich latach rynek szybko się zmienia – szacuje się, że w ciągu najbliższych 5 lat, aż 3 tysiące niewielkich, często rodzinnych zakładów cukierniczych zostanie zamkniętych. Aktualna sytuacja rynkowa sprawia, że wielu małych, lokalnych cukierników z lękiem patrzy w przyszłość. W programie „SŁODKA AFERA” będziemy pomagać takim biznesom, by uchronić ich właścicieli przed bankructwem. Mentorem bohaterów programu będzie jeden z najlepszych cukierników w Europie - Krzysztof Ilnicki, kulinarny wychowanek ikony światowej kuchni – Marco Pierre White’a, u którego szkolił się razem z Gordonem Ramseyem; odpowiadał za tworzenie słodkiego menu na imprezy dla Raisy Gorbaczowej, Eltona Johna czy Bono; były szef cukierni w jednej z najlepszych restauracji na świecie - Hakkasan. Po powrocie do Polski założył autorską pracownię cukierniczą UMAM i już w drugim roku jej działalności, jako pierwszy Polak, otrzymał prestiżową nagrodę Europejskiej Akademii Gastronomicznej oraz tytuł najlepszego cukiernika w Polsce. Jego powołaniem jest poprawa jakości cukierni w Polsce, jeździ po kraju i wykorzystuje swoją wiedzę i unikalne doświadczenie naprawiając je na zlecenie.
W programie „SŁODKA AFERA” w ramach kilkudniowego programu naprawczego, Krzysztof Ilnicki przeanalizuje sytuację cukierni oraz będzie odpowiadał za całokształt ich metamorfozy. Wprowadzi nowatorskie rozwiązania, ulepszy często przestarzałe receptury, nauczy cukierników nowych technik, a także odświeży wnętrze cukierni. Wszystko po to, aby maksymalnie wesprzeć działalność bohaterów programu, dać im szansę na nowy start i sukces. Program bazuje na jednym z popularniejszych konceptów, uwielbianym przez widzów – metamorfozach pełnych ludzkich historii, wzlotów i upadków, prawdziwych emocji i łez szczęścia; dający nadzieję tak bohaterom biorącym udział w programie, jak i widzom podglądającym ich przemianę. Premiera programu planowana jest jesienią 2020 na TVN Style, jednak ze względu na atrakcyjny i uniwersalny charakter formatu będzie on także emitowany na TLC, Food Network oraz na głównej antenie, TVN.
POLOWANIE NA OGRÓD, WIOSA-LATO 2021
„POLOWANIE NA OGRÓD” to jedyny w swoim rodzaju format, którego uczestników wybiera sam prowadzący, Dominik Strzelec, profesjonalny projektant ogrodów. To on „poluje” na bohaterów podczas ich zakupów, po czym proponuje kandydatom podjęcie ryzyka i wzięcie udziału w programie, dzięki któremu ich niepozorne podwórka mają szansę zmienić się w obiekt westchnień sąsiadów!
Pozycje poświęcone metamorfozom są jednymi z najchętniej oglądanych formatów lifestylowych. Mnóstwo inspiracji i pomysłów na urządzenie ogrodu to treści, które szczególnie przyciągają widzów kanału HGTV. Format skutecznie gromadzi przed telewizorami miłośników pięknie zaaranżowanych ogrodów i dodatkowo oferuje reklamodawcom szerokie możliwości kontekstowej i jakościowej promocji marek. Atrakcyjny kontekst, poszukiwany i profesjonalnie zrealizowany kontent to dla marek szansa na naturalnie zrealizowaną kampanię będącą integralną częścią produkcji telewizyjnej, a szerokie portfolio brandów Grupy TVN Discovery zapewnia dodatkowe wsparcie komunikacji w środowisku digital i social media.
Zapraszamy do współpracy Partnerów, którzy w swoim portfolio mają meble ogrodowe, akcesoria i dekoracje ogrodowe, narzędzia i sprzęty ogrodnicze, szkółki i rośliny a także nawozy i środki ochrony roślin.
RAPORT LIFE, 2020
W aktualnie panującej sytuacji wszyscy coraz większą wagę przywiązują do zdrowia i poszukują merytorycznych, wiarygodnych treści. W programie „RAPORT LIFE”, dziennikarka i ambasadorka kanału Discovery Life, Ewa Drzyzga, zabiera widzów w fascynującą podróż po medycznym świecie.
W każdym odcinku przedstawia garść gorących informacji i felietonów; zaprasza naukowców, lekarzy i wynalazców, którzy prezentują najnowsze sposoby leczenia. Polscy i światowi eksperci przedstawiają skuteczne metody zapobiegania chorobom, dzięki nim widzowie poznają medyków dokonujących cudów oraz zapoznają się z gadżetami ułatwiającymi troskę o zdrowie i dobrą kondycję. To program pełen znakomitych specjalistów, rzetelnej wiedzy i fascynujących ciekawostek.
To wiarygodne, merytoryczne otoczenie sprawia, że format jest dobrym miejscem do komunikowania się marek zainteresowanych obecnością przy kontekście poświęconym zdrowiu i medycynie. Dzięki produkcji realizowanej na bieżąco, adresuje aktualne tematy ważne z perspektywy widza, dostarczając rzetelną i sprawdzoną wiedzę.
Wszystkich Klientów zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu z Działem Sprzedaży Specjalnej Biura Reklamy, który tworzy i koordynuje sprzedaż dedykowanych markom projektów specjalnych. Dostępność powyższych projektów, zakres i kształt współpracy a także informacje odnośnie produkcji, startu, kanałów i schematu emisji do potwierdzenia na etapie uzgadniania możliwości zgodnych z oczekiwania Partnerów. Zapraszamy do kontaktu!