NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA FIRMY MATTEL I MONOLITH NA ANTENIE DISNEY JUNIOR

Okres przed Dniem Dziecka jest jednym z najgorętszych dla reklamodawców dziecięcych. Wielu z nich poszukuje sposobu na wyróżnienie się z szumu reklamowego i efektywnego dotarcia do swoich grup celowych.

Firma Mattel zdecydowała się na przeprowadzenie niestandardowych działań promujących produkt Myszka Minnie. W tym celu wybrała media Disneya, decydując się na przeprowadzenie konkursu. Zadaniem uczestników było skompletowanie kreacji Olśniewającej Minnie w jak najkrótszym czasie i zaproponowanie ciekawej nazwy dla jej stroju. Zwycięzcy zostali nagrodzeni figurkami Minnie wraz z akcesoriami.



Mattel po raz drugi postawił zaangażować dzieci w interakcję z produktem. W ramach wsparcia konkursu przeprowadzono silną kampanię wykorzystującą synergię telewizji i internetu. Połączenie różnych mediów i zabawy to kluczowy aspekt dotarcia do najmłodszych konsumentów.

Majowe działania zaplanowała również firma Monolith Films. Dystrybutor zdecydował się na promocję filmu „Rechotek” poprzez skrzydełka reklamowe emitowane na antenie Disney Junior. Format ten umożliwił wyróżnienie się komunikatu spośród innych standardowych form reklamy.



Kanał Disney Junior uzyskał w maju najlepszy tegoroczny wynik. Udział w rynku w grupie all 4-12 wyniósł 5%. Natomiast SHR% wśród najmłodszych widzów (all 4-6) wzrósł do rekordowych 10%.

Zapraszamy do współpracy!

Źródło: NAM, SHR% all 4-12, all 4-6, 01-25.05.2015, Daypart: 06:00 – 20:59.