NICKELODEON - NIECH ŻYJE KRÓL! „KRÓL JULIAN” !
Nickelodeon to niekwestionowany lider kanałów dziecięcych dostępnych na polskim rynku. Udział stacji w oglądalności w grupie dzieci w wieku od 4 do 12 lat w bieżącym roku wyniósł aż 6,9% (AMR% - 1,1%) i 7,3% w grupie A 4-9 lat (AMR% - 1,2%). Kanał dzięki atrakcyjnej ramówce pełnej ukochanych dziecięcych bohaterów (takich jak Król Julian), niestandardowym możliwościom w TV i internecie stanowi idealną płaszczyznę budowania skutecznej i angażującej komunikacji z najmłodszą widownią.
NIECH ŻYJE KRÓL JULIAN
Już 26 października od poniedziałku do piątku o 18:00 tylko na antenie Nickelodeon Polska królować będzie najzabawniejszy lemur świata w serialu „Niech żyje Król Julian". Serial poświęcony jest w całości temu zabawnemu, zakochanemu w sobie lemurowi a jego akcja toczy się na Madagaskarze i wyprzedza fabularnie wydarzenia z filmu oraz bijącego rekordy popularności serialu „Pingwiny z Madagaskaru". Produkcja zdobyła uznanie krytyków i szerokie grono wielbicieli – w tym roku zwyciężyła w 3 kategoriach w prestiżowym rozdaniu nagród EMMY.
Premierze towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Patrzcie i podziwiajcie". Na stronie http://www.nick.com.pl/kroljulian młodzi widzowie znajdą wiele atrakcji: grę planszową z komentarzem Juliana w wykonaniu Jarosława Boberka, aplikację Julianator i konkurs, w którym do wygrania są m.in. Ipad w bambusowej obudowie, hulajnogi, maskotki i korony Króla Juliana. Kampania zewnętrzna obejmować będzie internet, telewizję, prasę (dziecięce tytuły wydawnictw Egmont i Media Serwis Zawada), sieci kin Multikino i Helios oraz media społecznościowe. Dodatkowo kampanii towarzyszy akcja skierowana do rodziców promując mądre chwalenie dzieci i wspieranie poczucie ich własnej wartości.
GWIAZDKA 2015: BUDOWANIE ANGAŻUJĄCEJ I ATRAKCYJNEJ KOMUNIKACJI Z DZIEĆMI
Nickelodeon to lider wśród stacji dziecięcych nie tylko w zakresie oglądalności - dzięki swojemu doświadczeniu w dostarczaniu atrakcyjnej rozrywki dla najmłodszych w telewizji oraz dopełniającego ją kontentu on-line stacja silnie angażuje swoich małych odbiorców we wszystkich mediach. Zbudowaną w ten sposób komplementarną komunikację stacja może powiązać z jakościową i naturalną obecnością Partnera bazującą na atrakcyjnej dla dzieci ramówce oraz kampaniach sezonowych. Już od 1 grudnia w świecie Nickelodeon rozpoczyna się oczekiwanie na Gwiazdkę! Stacja co roku oferuje dzieciom pasjonującą rozrywkę i ciekawe konkursy w szczególnej, gwiazdkowej atmosferze. W tym czasie na antenie stacji królują familijne premiery filmowe oraz specjalne, świąteczne odcinki ulubionych dziecięcych seriali. Święta nieodłącznie wiążą się z dekoracjami, dlatego w tym roku chcemy zachęcić dzieci do stworzenia swojej unikalnej i kreatywnej choinki. Stworzone drzewko to nie tylko piękna ozdoba, ale i wirtualny zwierzak (tamagotchi), którym dzieci będą mogły zajmować się codziennie, dodając nowe funkcje i dekoracje. Oczywiście najbardziej kreatywne propozycje zostaną w finale nagrodzone! Dodatkowo w ramach kampanii dzieci będą mogły przygotować listy świątecznych życzeń do Mikołaja oraz stworzyć własne, najbardziej odjazdowe życzenia dla rodziny i przyjaciół w aplikacji Wishmas E-card.
Serdecznie zapraszamy do współpracy Partnerów poszukujących jakościowej i komplementarnej obecności, która dzięki atrakcyjnemu kontentowi będzie budować zaangażowanie najmłodszych odbiorców. Oferta Gwiazdka 2015 gwarantuje Partnerowi pełną integrację marki z kampanią świąteczną; pakiet komplementarnych świadczeń uwzględnia między innymi sponsoring gwiazdkowych hitów, zasięgową kampanię digital oraz obecność w spocie konkursowym i na platformie digital w ramach dedykowanej mini-strony. Zapraszamy!
KONKURS PROMUJĄCY SMOCZE FIGURKI SAFIRAS
We wrześniu przygotowany został konkurs promujący smocze figurki Safiras od firmy Simba. W ramach działań promocyjnych przygotowana została specjalna zręcznościowa gra. Aby wziąć udział w tym konkursie, dzieci musiały jak najszybciej odnaleźć figurki smoków, a następnie odpowiedzieć na pytanie kreatywne. Aplikacja konkursowa została osadzona na platformie www.nick.com.pl/safiras, gdzie znajdowały się sekcje z rankingiem zwycięzców, prezentacją nagród oraz smoków Safiras z każdego żywiołu. Konkurs był promowany na antenie Nickelodeon poprzez emisję spotów konkursowych oraz kampanią display na nick.com.pl obejmującą niestandardowe formaty redakcyjne. Konkurs wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród młodych internautów – do konkursu zgłosiło się 2 451 dzieci, a sama gra została odtworzona ponad 22 tysiące razy!
JESIENNE HITY NA ANTENIE NICKELODEON
CHICA VAMPIRO. NASTOLETNIA WAMPIRZYCA
PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 14:25
Daisy to 17-latka, która marzy o karierze piosenkarki i wielkiej miłości. Jednakże dziewczyna coś ukrywa. Otóż jej rodzice są wampirami. Ana, mama Daisy pracuje jako wampirzy stomatolog, tata dziewczyny zaś ma na imię Ulysses i jest wynalazcą, którego pomysły mają ułatwić życie wampirów. Daisy ma również młodszego brata, 10-letniego Vincente, który uwielbia dokuczać siostrze. Daisy jest też po uszy zakochana w swoim koledze i sąsiedzie Maksie. Chłopak potrafi świetnie śpiewać i tańczyć oraz sekretnie podkochuje się w Daisy, ale nie wie jak jej to powiedzieć. To właśnie ze względu na niego Daisy zdecydowała się nie kontynuować rodzinnej tradycji o przemianie w wampirzycę po ukończeniu 16. roku życia i pozostać śmiertelniczką. Kiedy Daisy ulega poważnemu wypadkowi, rodzice nie mają wyboru: aby uratować córkę, muszą przemienić ją w wampira.
BELLA I BULDOGI
PREMIERA: Sobota, 19:00
Bella jest cheerleaderką, ale jej marzeniem jest gra w szkolnej drużynie futbolowej. Kiedy udaje jej się dostać do drużyny, chłopcy robią wszystko, by z niej zrezygnowała. Bella podejmuje wyzwanie i nie zamierza poddać się bez walki.
ALVINNN!!! I WIEWIÓRKI
PREMIERA 05.10.2015 17:10
Wiewiórki i Wiewióretki to typowe dzieciaki. Chodzą do szkoły, mają obowiązki i odrabiają lekcje, kłócą się ze sobą jak każde rodzeństwo, a do tego grają koncerty dla milionów fanów. Tak to jest, kiedy jest się międzynarodową gwiazdą rocka.
MÓW MI WAMPIR
PREMIERA 17.11.2015 16:00
Trudno się odnaleźć w liceum, gdy jesteś nowym dzieciakiem. Ale u Davisa Pella wszystko się zmieni. Przez przypadek wszyscy zaczną myśleć, że jest wampirem, co przyniesie mu niezwykłą popularność w szkole. Dzięki pomocy jego nowej sąsiadki Vi uda mu się przekonać wszystkich, że ma nadprzyrodzone moce. A takie informacje roznoszą się w trybie błyskawicznym, co może być dla Davisa zgubne.
Dane: NAM, Q1-Q3 2015; DP 6:00-21:00; SHR%, AMR%; A 4-12, A 4-9.