NICKELODEON POLSKA LIDEREM WŚRÓD KANAŁÓW DZIECIĘCYCH W LISTOPADZIE
W listopadzie br. stacja Nickelodeon Polska zanotowała świetne wyniki oglądalności, które zapewniły jej pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych z wynikiem 5,1% Shr. Ciekawym eksperymentem stacji była emisja ostatniego odcinka serialu „Wojowniczych Żółwi Ninja” zarówno na antenie, jak i w internecie na nick.com.pl. Oglądalność programu zapewniła stacji pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych w niedzielę, 24 listopada i udział w rynku na poziomie 3.8%.
Tak dobre wyniki Nickelodeon Polska zanotowała dzięki mocnym pozycjom ramówkowym. Najpopularniejszym serialem w listopadzie był „iCarly” (1,4% RT i 6,2% Shr) o przygodach trójki przyjaciół prowadzących internetowy program dla młodzieży. Na drugim miejscu uplasował się serial „Big time rush” (1,3% RT i 5,4% Shr), a podium zamyka komediowy „Marvin Marvin” (1,3% RT and 4,7% Shr). Dużą popularnością wśród widzów cieszyły się również przygody „Astro Małp” (1,2% RT and 5,5% Shr) oraz kolejne odcinki serialu „Victoria znaczy zwycięstwo” (1,2% RT and 3,9% Shr).
W listopadzie Nickelodeon przygotował również ciekawą propozycję dla internautów emitując inałowy odcinek serialu „Wojownicze Żółwie Ninja” najpierw na nick.com.pl, a następnie na antenie stacji. Ostatni odcinek przygód żółwi ninja wyemitowany w dwóch częściach – 17 listopada o 18:30 i 24 listopada o 18:30, przyciągnął przed telewizory rekordową liczbę młodych widzów w wieku 4-12lat, średnio ponad 38.500. Z kolei w internecie odnotowano ok. 7 tys. unikalnych użytkowników na podstronie Wojowniczych Żółwi Ninja podczas trwania całej akcji.
- Jak widać na przykładzie „Wojowniczych Żółwi Ninja”, kanał telewizyjny Nickelodeon oraz strona nick.com.pl są dla siebie idealnym uzupełnieniem. Zintegrowane działania na tych dwóch platformach sprawdziły się idealnie przy wcześniejszych kampaniach związanych z naszymi hitowymi programami, jak chociażby Maraton TOP 100 SpongeBoba Kanciastoportego – mówi Michael Alber, Director Interactive North - W listopadzie posunęliśmy się o krok dalej w dzieleniu kontentu pomiędzy obie platformy i udostępniliśmy premierowy odcinek „Wojowniczych Żółwi Ninja” najpierw w internecie. Bardzo się cieszę, że ten krok został doceniony przez naszych widzów – dodaje Michael Alber.
Dane: AGB Nielsen, TechEdge, Poland, 1-30.11.2013, 06.00-21.00h, kids 4-12