Nickelodeon liderem kanałów dziecięcych. (6,24% SHR w TG A4-12)

W pierwszym miesiącu wakacji stacja Nickelodeon przyciągnęła rekordową liczbę dzieci przed telewizory,  stając się tym samym rynkowym liderem udziałów oglądalnościowych w grupie A4-12 dla całej doby. Wśród stacji dziecięcych Nickelodeon zanotował najwyższy udział = 6,24%, na drugim miejscu znalazł się Disney Channel z SHR% = 6,23%, a na 3 pozycji Mini Mini+ z udziałem = 5,39%. Największą popularnością wśród dzieci cieszyły się wakacyjne programy w godzinach 9:00-11:00. Ulubionymi pozycjami niezmiennie zostają: „Pingwiny z Madagaskaru”, „Wróżkowie chrzestni”, „Big Time Rush” i „Spongebob Kanciastoporty”. Nowością w zestawieniu jest program „Turbo dudly - psi agent”.

Rekordową ilość odsłon oraz video streamingu zanotowała również strona nick.com.pl. Całkowita liczba unikalnych użytkowników wyniosła 244 162 UU, co stanowi 38% wzrost w porównaniu z lipcem 2012 roku i aż 26% w porównaniu z czerwcem 2013. Tak wielu użytkowników strona odnotowała tylko w maju 2013 roku.

Ogromną popularnością cieszył się również video streaming. Zainteresowanie programami Nickelodeon dostępnych na nick.com.pl zwiększyło się ponad dwukrotnie (103%) w porównaniu do czerwca 2013 roku i aż o 69% w porównaniu do ubiegłego miesiąca. Całkowita liczba streamów, czyli 1 082 624, była absolutnym rekordem w dotychczasowej historii nick.com.pl.

- Lipcowe wyniki kanału Nickelodeon – dotyczące zarówno anteny, jak i platformy internetowej – udowadniają, że obrana przez nas strategia stacji dobrze się sprawdza. Podstawowa wartość Nicka: „Kids first”, jest obecna tak w naszych propozycjach programowych, jak i w samej marce. Bardzo nas cieszy, że widownia to zauważa i docenia, czego dowodem są lipcowe wyniki oglądalności.  Jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach, co z pewnością będzie jeszcze bardziej widoczne już tej jesieni - komentuje Christina Blankenburg, dyrektor PR Nickelodeona na region północny.

Dane: NAM, 4-12, SHR%