NICKELODEON – AMBASADOR RUCHU, DOBREJ ZABAWY I SPEKTAKULARNYCH EVENTÓW DLA DZIECI
Dzień Dziecka to czas zabawy, a najlepiej wie o tym Nickelodeon. Już 31 maja wraz z klubem Legia Warszawa Nickelodeon zaprasza na Kids Fest, czyli imprezę dla spragnionych pozytywnych wrażeń dzieci i ich rodziców. Na uczestników czekają konkursy z nagrodami, super warsztaty oraz strefy tematycznie związane z ulubionymi bohaterami Nickelodeon. Wydarzenie odbędzie się w dogodnej, warszawskiej lokalizacji - Stadionie Legii.
Natomiast pod koniec sierpnia stacja zaprasza na spektakularny Dzień Zabawy Nickelodeon, którym już od 7 lat z przytupem wspólnie z dziećmi i całymi rodzinami żegnamy wakacje i witamy szkołę. Jest to niewątpliwie najciekawszy projekt niestandardowy na rynku, skupiony w okresie „back to school”. Po raz kolejny spotkamy na warszawskim Torze Wyścigów Konnych, gdzie na dzieci w każdym wieku będzie czekało mnóstwo atrakcji/ Zeszłoroczny event zgromadził ponad 15 000 uczestników.
Letnie eventy Nickelodeon to idealna okazja, by zbudować świadomość marki wśród dzieci oraz całych rodzin. Na imprezach przewidziane są specjalne strefy Partnera, w których odbywać się będą różnorodne aktywności i konkursy z nagrodami. Dodatkowo wsparcie crossmediową kampanią telewizyjną - 30 sekundowe spoty emitowane na kanałach z Grupy VIACOM, kampania digital m.in. obecność logotypu Partnera na stronie www Nickelodeon oraz branding strony z elementami graficznymi, a także dedykowane posty eventowe w social mediach (Facebook, Instagram) to przepis na szerokozasięgową i skuteczną kampanię reklamową Partnera. Lato z Nickelodeon zapowiada się niezwykle ekscytująco! Nie przegap okazji i zainwestuj w swoją markę.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!