NATIONAL GEOGRAPHIC – WYRÓŻNIENIE SUPERBRANDS 2016/17 ORAZ NIEZWYKŁY TYDZIEŃ Z WYBITNYMI POLAKAMI
NATIONAL GEOGRAPHIC – WYRÓŻNIENIE SUPERBRANDS 2016/17 ORAZ NIEZWYKŁY TYDZIEŃ Z WYBITNYMI POLAKAMI
Stacja National Geographic już po raz 10. z rzędu została wyróżniona godłem Superbrands Polska! O przyznaniu tej wyjątkowej nagrody decydują konsumenci, pośród których mierzony jest poziom rekomendacji i znajomości marek oraz eksperci, którzy dokonują oceny spójności, przejrzystości i wyróżnialności marek. Tytuł Superbrands to kolejne potwierdzenie najwyższej jakości oferty programowej stacji, a także siły marki docenianej zarówno przez widzów, jak i grono eksperckie.
TYDZIEŃ POLSKI – premierowe emisje od poniedziałku do piątku od 17-21 lipca o 22:00 oraz w sobotę 22 lipca o 11:00
Od 17 lipca przez cały tydzień stacja National Geographic zaprasza na wyjątkowy cykl programów o Polsce i Polakach. Wśród produkcji dokumentalnych widzowie zobaczą m.in. film „Jurek” opowiadający o jednym z najwybitniejszych himalaistów XX wieku Jerzym Kukuczce, „Jerzy Popiełuszko – posłaniec prawdy” o życiu kapelana Solidarności, biograficzny „Sen o Warszawie”, poświęcony Czesławowi Niemenowi czy „1989” ukazujący zmiany w Polsce zaraz po upadku komunizmu.
W ramach cyklu wyemitowane zostaną następujące programy:
- „Jurek” – poniedziałek 17 lipca o 22:00
- „Jerzy Popiełuszko – posłaniec prawdy” – wtorek 18 lipca o 22:00
- „Sen o Warszawie” – środa 19 lipca o 22:00
- „Maksimum przyjemności” – czwartek 20 lipca o 22:00
- „1989” – czwartek 20 lipca o 23:00
- Tajemnice początków Polski – piątek 21 i 28 lipca o 22:00 (po 2 odcinki)
KATASTROFA W PRZESTWORZACH: WSTRZĄSAJĄCE HISTORIE – emisje w poniedziałki o 21:00
Wraz z każdym kolejnym zbadanym przez ekspertów wypadkiem lotniczym, bezpieczeństwo w dziedzinie lotnictwa wzrasta. „Katastrofa w przestworzach” odkrywając tę niepopularną prawdę odsłania kulisy wybranych wypadków lotniczych, starając się zbadać, co było ich przyczyną.
Seria ze względu na trzymającą w napięciu fabułę, przyciąga przed telewizory atrakcyjne grupy widzów. Oglądają ją przede wszystkim mężczyźni (83%; AFF = 284, M 35-54), osoby z wyższym wykształceniem (37%, AFF = 404, M 25-49 EDU HIGH) oraz z ponadprzeciętnymi dochodami pow. 3500 PLN (41%, AFF = 372, M 35-54 3500+)*. Ponadto podczas premierowych emisji XVI sezonu (luty 2017), program zgromadził przed telewizorami ponad 2,4 mln widzów!
Dane: NAM, Q1 2017, 6:00-25:59, ADH%; AFF; Programmes; II 2017, COV, A4+, Reach & Frequency. *dochód rozporządzalny netto per gospodarstwo domowe.