NATIONAL GEOGRAPHIC PRZEDSTAWIA NOWY CYKL FORMATU „SUPERKONSTRUKCJE”
Kanał National Geographic nieustannie skłania do pogłębiania wiedzy, angażuje i stawia nowe wyzwania. Dzięki temu przyciąga jakościowych widzów (AFF = 171 M25-54 100K+, AFF = 309 M30-59 500K+, AFF = 214 M35-54 3500+*), co pomaga budować silną pozycję marki
Tym razem, stacja pragnie przedstawić nowy cykl dokumentalny kampanii „Nas też to dziwi” i zachęcić do dalszego odkrywania świata i jego najskrytszych tajemnic. Zdziwienie zachęca do odkryć i poszukiwań, a fascynacja otaczającą rzeczywistością inspiruje do badania niezwykłych zjawisk. Dzięki ciekawości świata powstają niezwykłe produkcje, które każdego dnia oglądać można na kanale National Geographic. Opowiadają one w porywający i jednocześnie prosty sposób nawet o bardzo skomplikowanych i złożonych zjawiskach.
Nowy cykl dokumentalny „Superkonstrukcje”, przedstawi najbardziej zdumiewające osiągnięcia architektury na świecie oraz ich niezwykłych twórców. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć zapierające dech w piersiach budynki, jak i maszyny, a każdy z odcinków będzie poświęcony jednemu z tych cudów inżynierii. W serii będzie można zobaczyć działanie kontenerowca GPO Amethyst, międzynarodowej stacji kosmicznej, a także największego samolotu transportowego świata – Antonova AN255. Pokazane zostaną też niesamowite budynki, takie jak Burj Khalifa, jeden z popularniejszych wieżowców w Dubaju i zarazem najwyższa budowla świata oraz Singapore National Starium, wielofunkcyjny stadion w Singapurze, którego dach jest największą kopułą jaką kiedykolwiek zbudowano.
PREMIERY POGRAMU „SUPERKONSTRUKCJE” W CZWARTKI OD 5 WRZEŚNIA O GODZINIE 21:00.
Wysokiej jakości kontent, należący do serii „Nas też to dziwi” przyciąga miejską (AFF = 445 M30-59 500K+) i zamożną widownię (AFF = 262 M35-54 3500+*), a programy, należące do cyklu osiągają bardzo dobre wyniki („Maszyny wagi ciężkiej” = 1,4% M20-59 500K+, SHR „Wrogi świat” 1,04% SHR M30-59 500K+)
Współpraca sponsorska przy serii programów „Superkonstrukcje”, z emisją na kanale National Geographic, gwarantuje dotarcie do jakościowych, męskich widzów z miast, co z całą pewnością wpłynie pozytywnie na wzmocnienie wizerunku marki Klienta.
Dane: NAM, Q2 2019, 06:00-25:59, AFF vs. A16-49, DayParts, SHR%, AFF vs. A16-49, Programmes.
*dochód rozporządzalny netto per gospodarstwo domowe