NATIONAL GEOGRAPHIC – ZDOBYWCA OSCARA „FREE SOLO: EKSTREMALNA WSPINACZA”, 3 MARCA O 21:00

W marcu kanał National Geographic zaprasza na dawkę ekstremalnych emocji. W serii „Niszczycielskie żywioły” widzowie zobaczą jak bezradny może być człowiek w starciu z siłami natury. O zmaganiach z warunkami atmosferycznymi opowie seria „Odludna wyspa: reprezentacja”, a już 3 marca o 21:00 National Geographic zaprezentuje prawdziwy hit – zdobywcę Oscara w kategorii najlepszy pełnometrażowy film dokumentalny „Free Solo: ekstremalna wspinaczka”.

„Free Solo: ekstremalna wspinaczka” jest zapisem przygotowań Alexa Honnolda do wspinaczki, o której bohater marzył przez wiele lat. Honnold chce zdobyć najsłynniejszą ścianę skalną na świecie i wspiąć się na wznoszący się ponad kilometr nad ziemią granitowy monolit w Parku Narodowym Yosemite… bez żadnej asekuracji. Uznana za jedno z największych sportowych osiągnięć wspinaczka Honnolda na El Capitan wyznaczyła nowe standardy, bo gdyby nie została perfekcyjnie zrealizowana, zakończyłaby się jego śmiercią.

Współpraca sponsorska przy filmie „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” niewątpliwie wpłynie na pozytywne postrzeganie marki Klienta. Wysokiej jakości kontent emitowany na kanale National Geographic przyciąga miejską (AFF = 149, A 30-49 50K+) i zamożną widownię (AFF = 224, M35-54 3500+), a emisja billboardów sponsorskich i bumperów przy promach emitowanych poza clutterem reklamowym, zwiększy skuteczność dotarcia do widzów. Oferta programowa National Geographic nieprzerwanie przyciąga poszukujących ambitnej rozrywki widzów. W styczniu kanał osiągnął zasięg na poziomie 7,3 mln*.

*Dane: NAM, I 2019, AFF vs A16-49, Dayparts; I 2019, COV, A4+, Reach&Frequency