MTV UNPLUGGED WIOSNA 2020 CZYLI NAJGŁOŚNIEJSZE WYDARZENIE MUZYCZNE W POLSCE
MTV Unplugged – „bez prądu” to koncerty, podczas których artyści śpiewają na żywo wyłącznie przy akompaniamencie instrumentów akustycznych. Pierwszy z nich, na którym wystąpiła sławna grupa Bon Jovi, odbył się w 1989 roku i od tamtej pory już ponad dziewięćdziesiąt światowych gwiazd wzięło udział w projekcie, sprzedając miliony płyt na całym świecie.
W Polsce miało miejsce już osiem koncertów MTV Unplugged, a dziewiąty planowany jest na wiosnę 2020 roku. Będziemy mogli podziwiać jednego z najpopularniejszych obecnie artystów: Edytę Górniak, Darię Zawiałow, Piaska lub siostry Przybysz.
Partnerstwo z MTV Unplugged gwarantuje zaangażowanie wymagających i ambitnych koneserów dobrej muzyki. Dodatkowo współpraca przy projekcie zapewni Partnerowi:
• kontent okołokoncertowy z lokowaniem produktu Partnera;
• licencję na wykorzystanie logotypu MTV Unplugged;
• kampanię digital;
• kampanię on-air;
• działania brandingowe w miejscu wydarzenia;
• spotkanie z zespołem na backstage’u
Kampania dzieli się na kilka etapów, w skład których wchodzą: promocja koncertu MTV Unplugged, aktywacja konsumencka oraz making of (obejmujący dwie produkcje: przed i po koncercie). Ponadto każdy etap kampanii będzie wspierany przez influencerów. Dziesięciu twórców, m.in.: @klaudusiekk, @jackgadovsky, @ppatikk_ i @travelicious.pl, przygotują posty związane z MTV Unplugged z wykorzystaniem brandingu Klienta oraz Instastories koncertu. Zakres obejmuje post na Instagramie oraz set Instastories, co powiększy zasięg kampanii o dodatkowe 500 000 follow.
Promocja koncertu MTV Unplugged on-air obejmuje emisję plansz sponsorskich na kanałach MTV Polska, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel, a także wsparcie online: m.in. artykuł sponsorowany na stronie www.mtv.pl oraz posty i relacje na Facebooku i Instagramie z oznaczeniem Partnera.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego TVN Media, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty.