MTV - MTV UNPLUGGED: OFERTA WSPÓŁPRACY WYKORZYSTUJĄCA LOKALNIE POTENCJAŁ KULTOWEGO, MIĘDZYNARODOWEGO FORMATU.

MTV Unplugged to seria kultowych, akustycznych koncertów .  Zaproszone największe gwiazdy sceny muzycznej w ramach występów  na żywo wykonują zupełnie nowe, autorskie aranżacje swoich największych przebojów. Do tej pory w projekcie wzięło udział ponad 90 wykonawców – wśród nich grupa Bon Jovi, której koncert w 1989 roku zainicjował całą serię. W kolejnych latach przed publicznością, w koncertach „bez prądu” wystąpili między innymi Bob Dylan, Nirvana, Alanis MorissetteR.E.M.! Seria doczekała się także specjalnej polskiej edycji! Pierwszym wykonawcą zaproszonym do występów na żywo była Kayah, a jej płyta już po tygodniu otrzymała status  złotej płyty. Kolejnymi gwiazdami były zespoły  Hey, z albumem sprzedanym w ponad 100 tysiącach egzemplarzy (platynowa płyta); Wilki i Kult – to najlepiej sprzedającym się album 2010 roku! Niesamowity koncert ekipy Kazika Staszewskiego osiągnął nakład ponad 250 tys. sprzedanych egzemplarzy –po raz pierwszy w historii polskiej fonografii płyta osiągnęła status diamentowej!

W kolejnej odsłonie cyklu MTV Unplugged będzie gościło wykonawcę nominowanego w tym roku do nagrody MTV EMA 2015 w kategorii „Najlepszy Polski Wykonawca”, pioniera polskiego rapu, którego słuchają rzesze młodych fanów hip hopu - TEDE! Jego koncerty to sale wypełnione fanami w wieku od 16 do 24 lat, miliony odtworzeń utworów publikowanych na Youtubie a wszystkie trzy ostatnie płyty, wydawane rok po roku osiągnęły status złotych płyt! MTV Unplugged TEDE to projekt, który wychodzi naprzeciw zainteresowaniom fanów z różnych pokoleń i oferuje im atrakcyjny i unikalny kontent, łączący legendarne hip-hopowe utwory w nowych brzmieniach i aranżacjach.

Komunikacja związana z wydaniem albumu gwarantuje Partnerom biznesowym niestandardowe i szerokie możliwości dotarcia do młodej grupy celowej w długiej perspektywie czasowej oraz stwarza wyjątkowe możliwości zaistnienia w kontekście atrakcyjnego i unikatowego kontentu w ramach oferty 360. Rozpoczęcie akcji promocyjnej zaplanowano na czerwiec 2016 a jej zwieńczeniem będzie jesienna realizacja koncertu „MTV Unplugged: TEDE” oraz grudniowe wydanie wersji płytowej. Cały cykl aktywności obejmuje blisko 6 miesięcy komunikacji uwzględniającej szerokie portfolio mediów oraz liczne aktywności angażujące grupę celową na wielu płaszczyznach. Wśród nich nie zabraknie  konkursów budujących szeroko buzz wokół wydarzenia oraz wciągających młodych fanów w interakcję z marką.

Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w ramach projektu zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!