MTV UNPLUGGED LADY PANK, CZYLI NAJGŁOŚNIEJSZE WYDARZENIE MUZYCZNE W POLSCE
MTV Unplugged – „bez prądu” to koncerty, podczas których artyści śpiewają na żywo wyłącznie przy akompaniamencie akustycznym. Pierwszy z nich, na którym wystąpiła sławna grupa Bon Jovi, odbył się w 1989 roku i od tamtej pory już ponad dziewięćdziesiąt światowych gwiazd wzięło udział w projekcie, sprzedając miliony płyt na całym świecie.
W Polsce zaszczytu wystąpienia na MTV Unplugged dostąpiło ośmiu artystów, a w tym roku, w październiku, będzie to jedna z najpopularniejszych grup w historii polskiego rocka – Lady Pank. Zespół od ponad trzydziestu pięciu lat święci triumfy na polskiej scenie rockowej, wydając łącznie ponad dwadzieścia płyt, w tym pięć złotych i jedną platynową. W 2019 roku ukazała się płyta „Lady Pank i goście”, która zyskała status złotej.
Partnerstwo z MTV Unplugged gwarantuje zaangażowanie wymagających i ambitnych koneserów dobrej muzyki, poprzez wykorzystanie wizerunku zespołu Lady Pank w kampanii promującej wydarzenie. Dodatkowo współpraca przy projekcie zapewni Partnerowi:
- kontent okołokoncertowy z lokowaniem produktu Partnera;
- licencję na wykorzystanie logotypu MTV Unplugged;
- kampanię digital;
- kampanię on-air;
- działania brandingowe w miejscu wydarzenia;
- spotkanie z zespołem na backstage.
Kampania dzieli się na kilka etapów, w skład których wchodzą: promocja koncertu MTV Unplugged, aktywacja konsumencka oraz making of (obejmujący dwie produkcje: przed i po koncercie). Ponadto każdy etap kampanii będzie wspierany przez influencerów. Dziewięciu twórców, m.in.: @klaudusiekk, @sabinitta, @ppatikk_ i @_emilciaaa, przygotują posty związane z MTV Unplugged Lady Pank z wykorzystaniem brandingu Klienta oraz Instastories koncertu. Zakres obejmuje post na TikToku i na Instagramie oraz set Instastories, co powiększy zasięg kampanii o dodatkowe 6,7 mln followersów.
Promocja koncertu MTV Unplugged Lady Pank on-air obejmuje emisję plansz sponsorskich na kanałach MTV Polska, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel, a wsparcie online: m.in. artykuł sponsorowany na stronie www mtv.pl oraz posty i relacje na Facebooku i Instagramie z oznaczeniem Partnera.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty.