MTV UNPLUGGED: kompleksowa oferta współpracy wykorzystująca lokalnie potencjał kultowego, międzynarodowego formatu.
MTV Unplugged to seria kultowych, akustycznych koncertów . Zaproszone największe gwiazdy sceny muzycznej w ramach występów na żywo wykonują zupełnie nowe, autorskie aranżacje swoich największych przebojów. Do tej pory w projekcie wzięło udział ponad 90 wykonawców – wśród nich grupa Bon Jovi, której koncert w 1989 roku zainicjował całą serię. W kolejnych latach przed publicznością, w koncertach „bez prądu” wystąpili między innymi Bob Dylan, Nirvana, Alanis Morissette, R.E.M. czy Eric Clapton! Seria doczekała się także specjalnej polskiej edycji! Pierwszym wykonawcą zaproszonym do występów na żywo była Kayah, a jej płyta już po tygodniu otrzymała status złotej płyty. Kolejnymi gwiazdami były zespoły Hey, z albumem sprzedanym w ponad 100 tysiącach egzemplarzy (platynowa płyta); Wilki i Kult, którego album był najlepiej sprzedającym się albumem 2010 roku! Niesamowity koncert ekipy Kazika Staszewskiego osiągnął nakład ponad 250 tys. sprzedanych egzemplarzy – to płyta, która po raz pierwszy w historii polskiej fonografii osiągnęła status diamentowej!
W ramach kolejnej odsłony cyklu, MTV planuje współpracę z gwiazdą młodego pokolenia; wykonawcą, który został zwycięzcą programu X-Factor, a swoją premierową płytą podbił polski rynek muzyczny. Dawid Podsiadło to niepowtarzalny i wierny swoim ideałom artysta, którego muzyczną twórczość docenia liczne grono fanów.
Komunikacja związana z wydaniem albumu gwarantuje Partnerom biznesowym niestandardowe i szerokie możliwości dotarcia do młodej grupy celowej w długiej perspektywie czasowej oraz stwarza wyjątkowe możliwości zaistnienia w kontekście atrakcyjnego i unikatowego kontentu w ramach oferty 360. Rozpoczęcie akcji promocyjnej zaplanowano na kwiecień 2015 a jego uwieńczeniem ma być jesienna realizacja koncertu „MTV Unplugged: Dawid Podsiadło” oraz grudniowe wydanie albumu. Cały cykl aktywności obejmować ma blisko 9 miesięcy komunikacji i uwzględnia szerokie portfolio mediów oraz liczne aktywności angażujące grupę celową na wielu płaszczyznach – wśród nich znajduje się między innymi konkurs związany z koncertem MTV Unplugged oraz kontenerem generowanym przez uczestników w trakcie wydarzenia w ramach transmisji LIVE online na stronie unplugged.mtv.pl!
Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w ramach projektu zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!