MTV UNPLUGGED: kompleksowa oferta współpracy wykorzystująca lokalnie potencjał kultowego, międzynarodowego formatu.

MTV Unplugged  to seria kultowych, akustycznych koncertów .  Zaproszone największe gwiazdy sceny muzycznej w ramach występów  na żywo wykonują zupełnie nowe, autorskie aranżacje swoich największych przebojów. Do tej pory w projekcie wzięło udział ponad 90 wykonawców – wśród nich grupa Bon Jovi, której koncert w 1989 roku zainicjował całą serię. W kolejnych latach przed publicznością, w koncertach „bez prądu” wystąpili między innymi Bob Dylan, Nirvana, Alanis MorissetteR.E.M. czy Eric Clapton! Seria doczekała się także specjalnej polskiej edycji! Pierwszym wykonawcą zaproszonym do występów na żywo była Kayah, a jej płyta już po tygodniu otrzymała status  złotej płyty. Kolejnymi gwiazdami były zespoły  Hey, z albumem sprzedanym w ponad 100 tysiącach egzemplarzy (platynowa płyta); Wilki i Kult, którego album był najlepiej sprzedającym się albumem 2010 roku! Niesamowity koncert ekipy Kazika Staszewskiego osiągnął nakład ponad 250 tys. sprzedanych egzemplarzy – to płyta, która po raz pierwszy w historii polskiej fonografii osiągnęła status diamentowej!

W ramach kolejnej odsłony cyklu, MTV planuje współpracę z gwiazdą młodego pokolenia
; wykonawcą, który został zwycięzcą programu X-Factor, a swoją premierową płytą podbił polski rynek muzyczny.  Dawid Podsiadło to niepowtarzalny i wierny swoim ideałom artysta, którego muzyczną twórczość docenia liczne grono fanów.

Komunikacja związana z wydaniem albumu gwarantuje Partnerom biznesowym niestandardowe i szerokie możliwości dotarcia do młodej grupy celowej w długiej perspektywie czasowej oraz stwarza wyjątkowe możliwości zaistnienia w kontekście atrakcyjnego i unikatowego kontentu w ramach oferty 360. Rozpoczęcie akcji promocyjnej zaplanowano na kwiecień 2015 a jego uwieńczeniem ma być jesienna realizacja koncertu „MTV Unplugged: Dawid Podsiadło” oraz grudniowe wydanie albumu. Cały cykl aktywności obejmować ma blisko 9 miesięcy komunikacji i uwzględnia szerokie portfolio mediów oraz liczne aktywności angażujące grupę celową na wielu płaszczyznach – wśród nich znajduje się między innymi konkurs związany z koncertem MTV Unplugged oraz kontenerem generowanym przez uczestników w trakcie wydarzenia w ramach transmisji LIVE online na stronie unplugged.mtv.pl!

Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w ramach projektu zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!