MTV UNPLUGGED JESIEŃ 2020 – KAMERALNY KONCERT NATALII PRZYBYSZ
MTV Unplugged – „bez prądu” to koncerty, podczas których artyści śpiewają na żywo wyłącznie przy akompaniamencie instrumentów akustycznych. Pierwszy z nich, na którym wystąpiła sławna grupa Bon Jovi, odbył się w 1989 roku i od tamtej pory już ponad dziewięćdziesiąt światowych gwiazd wzięło udział w projekcie, sprzedając miliony płyt na całym świecie.
W Polsce miało miejsce już osiem koncertów MTV Unplugged. Dziewiąty planowany jest jesienią 2020 roku. Koncert będzie miał charakter kameralny, a uświetni go Natalia Przybysz.
Partnerstwo z MTV Unplugged gwarantuje zaangażowanie wymagających i ambitnych koneserów dobrej muzyki. Dodatkowo współpraca przy projekcie zapewni Partnerowi:
• kontent okołokoncertowy z lokowaniem produktu Partnera;
• licencję na wykorzystanie logotypu MTV Unplugged;
• kampanię digital;
• kampanię on-air;
• działania brandingowe w miejscu wydarzenia;
• spotkanie z artystą na backstage’u
Kampania dzieli się na kilka etapów, w skład których wchodzą: promocja koncertu MTV Unplugged, aktywacja konsumencka oraz making of (obejmujący dwie produkcje: przed i po koncercie). Ponadto każdy etap kampanii będzie wspierany przez influencerów.
Promocja koncertu MTV Unplugged on-air obejmuje emisję plansz sponsorskich na kanałach MTV Polska, Comedy Central, Polsat Comedy Central Extra oraz Paramount Channel, a także wsparcie online: m.in. artykuł sponsorowany na stronie www.mtv.pl oraz posty i relacje na Facebooku i Instagramie z oznaczeniem Partnera.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego TVN Media, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty.