MTV Polska – światowa marka, która zdobywa młodzież!
MTV to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek świata! To stacja, która od lat wyznacza trendy w popkulturze i oferuje widzom najlepszą rozrywkę. Multimedialna oferta stacji – telewizyjna (MTV) oraz online (www.mtv.pl) kierowana jest do widzów między 13 a 29 rokiem życia, pokolenia milenijnego. Zmiany programowe oraz inwestycje w formaty tworzone lokalnie zagwarantowały stacji wysoką pozycję wśród kanałów targetowanych do młodzieży. Udział kanału w oglądalności w bieżącym roku w grupie młodzieży z miast wynosi 0,6%. Ten wynik jest jeszcze wyższy w grupie młodych dziewczyn z miast – aż 0,7%, ze wzrostem aż o 56% w stosunku do minionego roku oraz indeksem dopasowania na poziomie 220! Kanał dzięki temu, że oferuje unikalny kontent oraz przyciąga atrakcyjne reklamowo grono odbiorców jest idealnym medium do komunikacji z młodym widzem.
MTV EMA 2014
A już wkrótce, jesienią czeka nas wielkie europejskie święto muzyki – gala MTV EMA 2014. To międzynarodowe wydarzenie będzie miało także silne lokalne wsparcie – po raz drugi widzowie i fani muzyki spotkają się na MTV EMA PRE PARTY w Warszawie. To wyjątkowa okazja dla Partnerów na dotarcie do młodych odbiorców i zaistnienie w ekskluzywnym otoczeniu gwarantującym związanie marki z pozytywnymi emocjami i angażującym kontentem. Wszystkich zainteresowanych współpracą przy projekcie MTV EMA PRE PARTY zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym Premium TV oraz działem Brand Solutions VIMN.
Jakie programy MTV Polska przygotowała dla swoich widzów?
THE RIDE, sezon 1
„The Ride” to nowy serial dokumentalny, który przypomni widzom najważniejsze momenty w życiu największych gwiazd muzycznych, takich jak Enrique Iglesias, Snoop Dogg czy Linkin Park. Każdy
z bohaterów serialu zaczynał od zera. Niektórym kariera przyszła bardzo łatwo, inni musieli walczyć
o swój wizerunek i rozpoznawalność. Często przepłacali to zdrowiem, ale zazwyczaj po jakimś czasie wracali na szczyty. Te najważniejsze, kulminacyjne momenty w karierze: wzloty, upadki, kłótnie, najlepsze koncerty, życie prywatne zostaną pokazane w dziesięciu odcinkach poświęconych różnym wykonawcom. Premiera pierwszego odcinka już 29 września na kanale MTV Polska.
Premiera: poniedziałek, 29 września, godz. 21.00
INNA, sezon 4
W ostatniej klasie na Jennę i jej przyjaciół czekają wyzwania – sekrety wypłyną na światło dzienne, przyjaźnie staną pod znakiem zapytania, a związki zostaną wystawione na próbę. Czas płynie nieubłaganie – Jenna i Matty będą musieli zdecydować, czy to, co ich łączy to przyjaźń czy miłość.
Emisja: niedziele, godz. 19:10
DOPASOWANI, sezon 2
Drugi sezon niezwykłego reality show powróci na antenę MTV jesienią. Na uczestników programu szukających swojej drugiej połówki czekają ostre zwroty akcji, a znalezienie prawdziwej miłości okaże się trudniejsze niż się spodziewali. Dodatkowo zostanie wyemitowany specjalny odcinek, w którym spotkają się uczestnicy pierwszej edycji „Dopasowanych”. Widzowie dowiedzą się więc co u nich słychać, które związki przetrwały, a które nie przetrwały próby czasu. Wszyscy będą świętować z Ethanem i Amber – wkrótce urodzi im się dziecko.
Premiera: wtorek, 7 października, godz. 19:10
FAKING IT, sezon 1
„Faking it” to nowy serial opowiadający o dwóch najbliższych przyjaciółkach – Karmie i Amy, które omyłkowo zostały wzięte za lesbijki. Dzięki temu szybko zyskują akceptację i atencję ze strony innych uczniów. Nie chcąc zmieniać tej sytuacji, postanawiają nie mówić nikomu, jaka jest prawda.
Emisja: niedziele, godz. 19:35
DANE: NAM, I-VIII. 2013, I-VIII.2014; SHR%; A13-29 c50+, W13-29 c50+; AFF IX vs A16-49