MOTOWIZJA - ZAPRASZA NA NOWY, WYJĄTKOWY PROGRAM TELEWIZYJNY DLA MIŁOŚNIKÓW OFF-ROADU – „AKADEMIĘ AJP ENDURO”!
Czwartek w Motowizji to dzień należący do motocyklistów! W paśmie MotoCykle króluje moc, technologia, szybkość i prawdziwa wolność – czyli wszystko to co daje radość z jazdy i nakręca motocyklowy świat.
W każdy czwartek, o godz. 21:00 na antenie Motowizji zobaczymy nowy program – Akademię AJP Enduro” – teorię popartą praktyką. „Akademia AJP Enduro” to program realizowany przez pasjonatów dla pasjonatów, skierowany dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z enduro, ale nie tylko. Sporty motocyklowe stają się coraz bardziej popularne, a jedną z najszybciej rozwijających się dyscyplin motocyklowych jest właśnie enduro. Cały czas rośnie liczba miłośników jazdy w terenie i amatorów szutrowych szaleństw, dlatego warto zadbać o poprawną technikę, a co za tym idzie, własne bezpieczeństwo. Projekt „Akademia AJP Enduro” ma na celu zarówno popularyzację tej dyscypliny jak i pomóc osobom początkującym w zdobyciu niezbędnej wiedzy. W programie zobaczycie dwóch instruktorów oraz osobę początkującą na motocyklach marki AJP. Szkolenie składa się z 25 odcinków zawierających omówienie teoretyczne, prezentację prawidłowo wykonanych manewrów oraz korekty najczęściej popełnianych błędów, wskazówki z zakresu budowy i obsługi motocykla oraz prezentację podstawowych czynności serwisowych. Seweryn Gładyga „Rychu”, instruktor i prowadzący program, pokaże techniki panowania nad motocyklem w terenie, a także jak prawidłowo wykonywać poszczególne manewry i jak ustrzec się przed najczęściej popełnianymi błędami.
„Akademia AJP Enduro” w każdy czwartek, od godz. 21:00
Motowizja to kanał dla pasjonatów motoryzacji. Profil widza, to przede wszystkim mężczyźni – aż 71% (AFF 148), z bardzo dużą nadreprezentacją grupy w wieku 40 – 44 lat (AFF 336), ale także młodej grupy 10 – 15 lat (AFF 157), 1/3 widzów pochodzi z dużych miast (AFF 322), prawie 2/3 widzów ma wysokie dochody (AFF 148). Czyni to Motowizję bardzo atrakcyjnym kanałem dla reklamodawców z dobrze sprofilowaną grupą odbiorców. W ofercie ma ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów oraz 10 produkcji polskich. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące programy zarówno dla wielbicieli dwóch kółek (Motocyklowa Polska i Motovblog – prowadzone przez Wiktora W. Kammera czy Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander 'Ostry' Ostrowski), jak i czterech (Motojazda – Garaż Motowizji prowadzony przez Marka Wieruszewskiego, Motowizja Sport News – przygotowywany przez Łukasza Siudaka).
Motowizja to również wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii: DTM, NASCAR Sprint Cup, ADAC GT Masters,– komentowane przez Łukasza Siudaka, Natalię Kowalską i Szymona Tworza, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup, GT4, oraz BMW is CUP.
Kanał dociera do ponad 3 mln gospodarstw domowych, czyli do ponad 9 milionów Polaków, osiągając zasięg techniczny na poziomie 22%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136, w jakości HD w UPC – pozycja 514 oraz 572, w Multimedia Polska – kanał 127
oraz w sieci TOYA na kanale 32, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emtronik, Videostar. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.