MOTOWIZJA – NOWY KANAŁ W OFERCIE PREMIUM TV - Z BARDZO DOBRYMI WYNIKAMI OGLĄDALNOŚCI
Programy emitowane w kanale Motowizja cieszą się dużą popularnością wśród mężczyzn z miast. Indeks AFF w grupie M16-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców jest równy 241.
Kanał, który został objęty monitoringiem NAM z początkiem czerwca, w pierwszych tygodniach monitorowania osiągnął średni SHR w grupie komercyjnej na poziomie 0,02% oraz 0,06% w grupie M16-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Profil widza, to mężczyźni, w wieku 40 – 44 lat z dużych miast o wysokich dochodach. Bardzo atrakcyjna grupa dla reklamodawców.
Motowizja jest wyjątkowym kanałem motoryzacyjnym, który przez 24 godziny na dobę ukazuje pełen obraz świata motoryzacji. Motowizja to zarówno spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości na dwóch i czterech kołach, jak również niezapomniane spotkania z legendami i klasykami motoryzacji. Motowizja to także sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM i Formuły E, a także relacje z rajdów WRC oraz Volkswagen Golf Cup i GT4.
W ramówce nie brak również polskich produkcji – między innymi – „Motovblog 2014”, „Motovblog News”, „Motojazda – Garaż Motowizji”, „Motofarmer” oraz program „Na Osi”. W drugim roku działalności Motowizja dociera już do ponad 6 milionów Polek i Polaków.
Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136, w jakości HD w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, a także w innych dobrych sieciach kablowych. Kanał można oglądać 24 godziny na dobę, w całości w polskiej wersji językowej. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
Dane: NAM, AFF vs A16-49, SHR%, 01.06-17.06.2015