MŁODZI MĘŻCZYŹNI CHĘTNIE OGLADAJĄ DISCOVERY TURBO XTRA

Marzec to kolejny miesiąc ze wzrostem oglądalności w atrakcyjnej reklamowo grupie męskiej M 16-34, ci100k+. Oferta programowa kanału skutecznie przyciągnęła widza z tej grupy celowej: wzrost AFF Index ze 101 w ubiegłym roku do 157 w marcu tego roku. Wraz ze wzrostem AFF poprawił się też udział o 82% (do poziomu 0,52% SHR% w grupie M 16-34, ci100k+).

Już od 14 kwietnia Discovery Turbo Xtra postara się odpowiedzieć na większość nurtujących młodych facetów pytań. „Co chcą wiedzieć faceci?” już od poniedziałku 14 kwietnia o godz. 23.00. Zabawne, czasem zaskakujące pytania odnoszą się zarówno do płci przeciwnej, seksu i relacji męsko-damskich, jak również dotyczą nieprzewidzianych sytuacji i nagłych zagrożeń. Na przykład: jak powinniśmy się zachować podczas ulicznej strzelaniny, jak wyjść obronną ręką po potrąceniu przez samochód i czy można unieszkodliwić niedźwiedzia gołymi rękami. Panowie dowiedzą się też, co zrobić, by zdobyć serce gorącej striptizerki, jaki zapach najbardziej przyciąga dziewczyny. W każdej sprawie wypowiedzą się specjaliści, od których widz może się sporo nauczyć. Eksperci przeprowadzą eksperymenty naukowe na potwierdzenie istnienia wielu zdumiewających zjawisk, o których nie mieliśmy pojęcia.

Źródło: NAM marzec 2014/2013; 06:00-25:59