„MIŁOŚĆ NA BOGATO” Z REKORDOWĄ WIDOWNIĄ W INTERNECIE

Jeszcze przed emisją pierwszego odcinka, serial „Miłość na bogato” wzbudzał ogromne zainteresowanie mediów i widzów. Wyniki oglądalności są tego najlepszym potwierdzeniem. Premierowy odcinek serialu wyemitowany 29 sierpnia o 19:00 na antenie VIVA Polska oraz jego powtórki przyniósł w grupie komercyjnej (13-29) SHR na poziomie 1,46, jednak to oglądalność w internecie pobiła wszelkie rekordy stacji.

Pierwszy odcinek serialu „Miłość na bogato” zgromadził przed ekranami komputerów absolutnie rekordową liczbę widzów. Według danych Omniture, premierowy odcinek na stronie viva-tv.pl obejrzano niemal 1 mln 400 tys. razy. Każdy kolejny odcinek obejrzano średnio 365 tys. razy, a wszystkie odcinki uzyskały w sumie prawie 4 mln wyświetleń wygenerowane przez 2 mln unikalnych użytkowników.

Żartobliwe teksty z serialu zainspirowały nie tylko twórców internetowych memów. W związku z emisją ostatniego odcinka serialu 31 października, firma PLNY Tekstylia przygotowała specjalną limitowaną serię koszulek z kultowymi już hasłami z serialu „Płatki”, „Szampan” i „Warszawa miasto predyspozycji”. Wygrać je można w konkursie na fp serialu.

Dane: NAM, VIVA, SHR%, A13:29, Omniture