LUTY Z NOWYMI SERIAMI DLA FANÓW MOTORYZACJI.
Discovery Channel niezmiennie pozostaje liderem kanałów dokumentalnych skierowanych do mężczyzn. Szczególnie chętnie oglądany jest przez męską widownię miejską, wśród której uzyskuje wskaźnik dopasowania na poziomie AFF 187 (M 16-49, miasta 50tys+), co jest najwyższym wynikiem w segmencie stacji dokumentalno- lifestylowych.
Discovery Channel w lutym przygotował nową serię programów dla fanów motoryzacji, której producentem jest Richard Rawlings, właściciel warsztatu Gas Monkey Garage. W ostatniej serii "Auto - reaktywacja" Rawlings zwolnił dwóch mechaników, Toma Smitha i Jordana Butlera, a Scot McMillan odszedł z własnej woli. Teraz ta trójka razem z Thomasem Weeksem założyła swój własny warsztat jako równorzędni partnerzy. Każdy z nich wnosi do nowego biznesu swoje doświadczenia i nowatorskie wizje, co oznacza, że na pewno nie uda się uniknąć kłótni i sporów. Rawlings natychmiast zgodził się zapłacić czynsz za sześć miesięcy i stał się niejako "właścicielem" warsztatu. Ta pozycja dała mu pełną swobodę działania i często pojawia się w warsztacie razem z Kaufmanem. Początki każdego biznesu są trudne i wiążą się z pewnym ryzykiem. Jeśli jednak ci mechanicy są tak dobrzy, jak to udowodnili w poprzednich programach, ich przedsięwzięcie może okazać się dużym sukcesem.
OD PIĄTKU, 13 LUTEGO, GODZ. 21:00 NA DISCOVERY CHANNEL
Źródło: NAM, styczeń 2015, 06:00-25:59.