KULTOWE KONCERTY BEZ PRĄDU – MTV UNPLUGGED POWRACA JESIENIĄ

„MTV Unplugged” to kultowa seria koncertów, w których najwybitniejsi artyści prezentują swoje utwory w aranżacjach akustycznych. Pierwszy koncert bez prądu zrealizował w 1987 roku zespół Jethro Tull, a cały cykl „MTV Unplugged” ruszył od 1989 roku. W Polsce swoją muzykę w wersji akustycznej zaprezentowali dotychczas tacy artyści jak: Kayah, Hey, Wilki, Kult, O.S.T.R, Brodka, Bednarek, Kasia Kowalska, Natalia Przybysz oraz Krzysztof Zalewski. Jesienią 2021 planowana jest współpraca z artystami takimi jak: Bajm, Andrzej „Piasek” Piaseczny, Lady Pank lub Pezet.*

Partnerstwo z „MTV Unplugged” gwarantuje zaangażowanie wymagających i ambitnych koneserów dobrej muzyki. Dodatkowo współpraca przy projekcie zapewni Partnerowi:

• kontent okołokoncertowy z lokowaniem produktu Partnera;

• licencję na wykorzystanie logotypu MTV Unplugged;

• kampanię digital;

• kampanię on-air;

• działania brandingowe w miejscu wydarzenia;

• spotkanie z artystą na backstage’u

Kampania dzieli się na kilka etapów, w skład których wchodzą: promocja koncertu MTV Unplugged, aktywacja konsumencka oraz making of (obejmujący dwie produkcje: przed i po koncercie). Ponadto każdy etap kampanii będzie wspierany przez influencerów.

Promocja koncertu MTV Unplugged on-air obejmuje emisję plansz sponsorskich na kanałach MTV Polska, Comedy Central, Polsat Comedy Central Extra oraz Paramount Channel, a także wsparcie online: m.in. artykuł sponsorowany na stronie www.mtv.pl oraz posty i relacje na Facebooku i Instagramie z oznaczeniem Partnera.

Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie zapraszamy do kontaktu przedstawicielami Działu Handlowego TVN Media.

*wykonawcy do potwierdzenia