KONTENT KANAŁU NICKELODEON JEST ŹRÓDŁEM JEGO SUKCESU W TELEWIZJI ORAZ INTERNECIE

Stacja Nickelodeon oferuje swoim widzom unikalną ofertę programową. Na jej antenie znajdują się pozycje, które przyciągają widzów w każdym wieku. Tu swoich ukochanych bohaterów znajdą najmłodsi – fani Dory i przygód Gupików , dzieci w wieku szkolnym uwielbiające przygody SpongeBoba oraz Wojowniczych Żółwi Ninja a także starsi wielbiciele seriali live-action – „Sam & Cat” czy „Nawiedzeni”.

Jedną ze sztandarowych pozycji stacji jest gala Kids Choice Awards, w czasie której dzieci przyznają nagrody swoim ulubieńcom. W tym roku w ramach „Kids Choice Awards 2015” dzieci doceniły ulubionych artystów w 21 kategoriach, oddając rekordowo ponad 500 milionów głosów. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. Angelina Jolie-Pitt, Liam Hemsworth, Emma Stone, Jennifer Lawrence, One Direction i Selena Gomez. Gala miała również polski akcent – relację z wydarzenia przeprowadziła po raz kolejny Patricia Kazadi, a Pomarańczowego Sterowca dla Ulubionego Polskiego Artysty drugi raz z rzędu otrzymał Dawid Kwiatkowski. Młody piosenkarz pokonał Margaret, Mroza i zespół LemON. Transmisję z tegorocznej gali wręczenia nagród „Kids Choice Awards 2015” można było zobaczyć na antenie Nickelodeon Polska w niedzielę, 29 marca o 20:00. Tegoroczna relacja przyciągnęła przed telewizory rekordową rzeszę fanów liczącą ponad 150 tys. młodych polskich widzów w wieku od 4 do 12 lat. To wynik aż o 28% wyższy niż przed rokiem i jednocześnie najlepszy w historii dotychczasowych transmisji gali „Kids Choice Awards” w Polsce. Tak ogromne zainteresowanie wydarzeniem zapewniło kanałowi udział w oglądalności na poziomie 6,1% w grupie A 4-12.

Nickelodeon cieszy się niezwykłym zainteresowaniem widzów także w internecie i bije kolejne rekordy! W marcu stronę internetową www.nick.com.pl odwiedziło ponad 589 tysięcy unikalnych użytkowników, generujących ponad 11 mln odsłon. To rekordowy wynik w historii strony, która swoją bogatą ofertą przyciąga zarówno dzieci i rodziców. Serwis zawiera obszerną bibliotekę materiałów wideo, zawsze znaleźć tu można konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz gry z bohaterami ulubionych seriali. Drugim popularnym źródłem zabawy dla młodych widzów w sieci jest fanpage kanału na Facebooku, który gromadzi już prawie 436 tysięcy fanów z Polski.

Nickelodeon Polska i najnowsze auta Majorette

W lutym i na początku marca br. dział Brand Solutions VIMN przeprowadził na antenie i stronie internetowej kanału Nickelodeon Polska kampanię promującą najnowszą kolekcję samochodów Majorette. Jej grupą docelową byli chłopcy w wieku od 4 do 9lat. Osią działań promocyjnych był konkurs na stronie http://www.nick.com.pl/samochody. Minisite konkursowy zawierał informacje o zasadach uczestnictwa, prezentował atrakcyjne nagrody oraz asortyment aut Majorette w formie galerii. Akcja była komunikowana na antenie stacji, gdzie emitowano spot produktowy Majorette wraz z informacją o konkursie. Akcja była dodatkowo szeroko i różnorodnie promowana na stronie www.nick.com.pl: w kampanii bannerowej, w wizerunkowych formatach redakcyjnych, na fanpage Nickelodeon oraz w kampanii VOD przed filmami i grami w obrębie witryny. Pomysł na akcję z marką Majorette przypadł do gustu małym miłośnikom aut - strona konkursowa została wyświetlona ponad 43 tysiące razy, a w konkursie wpłynęło niemal 13 tysięcy zgłoszeń.

Nickelodeon Polska zaprasza na „Święto Baśniowiosny”

Także w marcu, dzięki współpracy Brand Solutions VIMN z firmą Mattel, na antenie i stronie internetowej kanału Nickelodeon Polska najmłodsi widzowie mogli oglądać kampanię promującą film „Święto Baśniowiosny” oraz nową serię lalek Ever After High. Grupą docelową akcji były dziewczynki w wieku od 4 do 12 lat. W ramach projektu na antenie Nickelodeon Polska pojawiły się 30 sekundowe spoty i 8 sekundowe billboardy sponsorskie. Z kolei na stronie nick.com.pl przeprowadzona została kampania display kierującą ruch na podstronę dedykowaną filmowi „Święto Baśniowiosny”. Dodatkowo film był promowany na polskim fanpage Nickelodeon na Facebooku. Projekt okazał się dużym sukcesem - film „Święto Baśniowiosny” emitowany na kanale Nickelodeon Polska w niedzielę (22 marca) był programem najchętniej oglądanym przez dziewczynki w wielu 4 – 12 lat.

Wiosenne nowości na antenie Nickelodeon Polska

WOJOWNICZE ŻÓŁWIE NINJA

Nowa odsłona serialu w zabawny sposób przedstawia kolejne przygody niezwykłych Żółwi. Leonardo, Raphael, Michelangelo i Donatello są zgranym zespołem, który wyćwiczył się we wschodniej sztuce walki - ninjutsu. Ich trenerem jest mistrz Splinter – zmutowany szczur, który ich wychował. „Wojownicze Żółwie Ninja” mają swoją kryjówkę na przedmieściach Nowego Jorku. Stawiają czoła licznym wrogom, a w wolnym czasie … zajadają się ukochaną pizzą. W trzecim sezonie „Wojowniczych Żółwi Ninja”, bohaterowie zaczynają rozumieć sens swojego istnienia. Odkrywają swoje przeznaczenie - zostali stworzeni do roli bohaterów.

Emisja: niedziele, godz. 9:20

BELLA I BULDOGI

Nowy serial komediowy z gatunku live action przedstawia perypetie pięknej i utalentowanej Belli Dawson. Dziewczyna, ku zaskoczeniu wszystkich, postanawia odejść z zespołu chearleaderek i dołącza do szkolnej drużyny futbolu amerykańskiego. Bella będzie próbowała zyskać aprobatę pozostałych zawodników, którzy początkowo niechętnie przyjmują dziewczynę do swojego grona. Równocześnie bohaterka postara się utrzymać dobre relacje ze swoimi najlepszymi przyjaciółkami z drużyny cheerleaderek, Pepper i Sophie.

Premiera: niedziela, 26 kwietnia, godz. 19:50

Emisja: niedziele, godz. 19:50