KONFERENCJA IDENTIFY YOUTH – EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z MŁODYM POKOLENIEM
We wtorek, 11 marca 2014 roku, odbyła się druga już konferencja dotycząca efektywnej komunikacji z młodym pokoleniem Millennials. Jak co roku Viacom Polska wspólnie z Premium TV zaprosili przedstawicieli rynku mediowego, by przedstawić najświeższe badania dotyczące Pokolenia Y. Pierwsze takie spotkanie odbyło się w maju zeszłego roku i dotyczyło tematu kreowania marek, które pokocha Pokolenie Y. W tym roku przedstawiciele stacji MTV, VIVA i COMEDY CENTRAL skupili się na aspektach związanych z wizją młodych i młodych dorosłych na temat przyszłości. Jest to obszar, który ściśle wiąże się z określeniem wartości, aspiracji i celów Pokolenia Y – czyli obszarów najbardziej istotnych z punktu widzenia reklamodawcy planującego komunikację skierowaną do młodych ludzi. Liczna obecność gości potwierdza, iż kwestia zrozumienia młodych grup celowych jest wciąż jednym z największych wyzwań dla rynku mediów.
MTV, VIVA oraz Comedy Central, dzięki międzynarodowemu doświadczeniu i głębokiej wiedzy na temat grupy widzów, do której są skierowane, mają bardzo głęboką wiedzę na temat pokolenia Millennials i chętnie dzielą się nią z przedstawicielami marek, których komunikacja jest również skierowana do młodych odbiorców. Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Simone Reitbauer - Senior Research Manager of Viacom, Phil Soanes - Senior Director Research & Insights Youth & Music Brands of Viacom oraz znany już doskonale gościom dr Mathias Wierth-Heining, Director Research & Insights of Viacom.
Eksperci podzielili się wiedzą na temat wizji młodych i młodych dorosłych dotyczącej przyszłości, efektywnej komunikacji 360° z młodym pokoleniem, żyjącym w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, a także ewolucji modelu konsumpcji treści i materiałów video w związku z coraz większą dostępnością do wielu platform komunikacji oraz ekranów. Panel dyskusyjny, w którym zasiedli zaproszeni eksperci podsumował tegoroczne spotkanie, jednak na pewno nie wyczerpał wszystkich pojawiających się pytań, stąd już teraz Premium TV i Viacom planują kolejne spotkania w kontekście szerzenia wiedzy na temat Pokolenia Y. Prowadzącym konferencję był Tomasz Torres, perkusista zespołu Afromental, który jako przedstawiciel Pokolenia Y był żywo zainteresowany prezentowanymi wynikami badań, których sam na co dzień jest dowodem.
Wszystkich pragnących zgłębić wiedzę i porozmawiać na temat efektywnego dotarcia do Pokolenia Millennials w kontekście planowania komunikacji konkretnej marki zapraszamy gorąco do kontaktu z przedstawicielami działu handlowego Premium TV oraz Viacom.
Poniżej materiał video z konferencji ,,Identify Youth – efektywna komunikacja z młodym pokoleniem”: