KONFERENCJA IDENTIFY YOUTH 2015 – III EDYCJA CYKLICZNYCH BADAŃ
31 marca już po raz trzeci Viacom International Media Networks wraz z Premium TV zaprosili swoich Partnerów biznesowych – przedstawicieli domów mediowych oraz reklamodawców na konferencję poświęconą efektywnej komunikacji z młodymi grupami celowymi, Pokoleniem Y. Ta niezwykle atrakcyjna dla reklamodawców grupa celowa jest jednocześnie wyjątkowo wymagająca pod względem skutecznej i angażującej komunikacji marketingowej. To pokolenie, które dorastało w otoczeniu komunikatów reklamowych i jest bardzo wymagające w stosunku do kierowanego do niego przekazu.
VIACOM mając w swoim portfolio między innymi takie marki jak MTV, VIVA dysponuje ogromną wiedzę na temat tej młodej grupy celowej; co roku przeprowadza międzynarodowe badania poświęcone identyfikowaniu potrzeb, aspiracji oraz zachowań swoich widzów. Wspólnie Z PREMIUM TV przekazują tę niezwykle cenną wiedzę marketerom – poprzez organizację cyklicznych konferencji, które wpisały się już na stałe w kalendarz wydarzeń marketingowych i cieszą się ogromną popularnością, czego potwierdzeniem jest tegoroczna rekordowa frekwencja. Prawie 300 osób!
W spotkaniu wzięli udział międzynarodowi eksperci, przedstawiciele VIACOM International Media Networks; wśród nich Pauline Keating, Simone Reitbauer, Senior Research Manager zaangażowana w projekty badawcze dotyczące młodzieży oraz targetów dziecięcych a także James Guerrier, Director of Research & Insight odpowiedzialny za stacje z segmentu Comedy & Entertainment. Prelegenci skoncentrowali się na zagadnieniach najbardziej istotnych z punktu widzenia reklamodawcy planującego komunikację skierowaną do młodych ludzi; dotyczących aspiracji życiowych Pokolenia Y, budowania zaangażowania, przykuwania uwagi młodych odbiorców oraz ich konsumpcji mediów oraz sposobów docierania do treści reklamowych i programowych.
W trakcie spotkania wiedza na temat budowania dialogu z Młodym Pokoleniem poprzez dostępne kanały przekazu i różnorodne media została zaprezentowana także w praktyce. W trakcie konferencji przedstawiono krótko tworzoną przez Premium TV i VIACOM szeroką ofertę produktów targetowanych do młodzieży gwarantującą efektywny zakup spotowy w pakiecie MIX YOUNG, kontekstową komunikację w ramach MULTISPONSORING kontekst „Młodzieżowa rozrywka” oraz pakiet ON-LINE MŁODZIEŻ i projekty 360° łączące wszystkie media. W podsumowaniu tej części zaprezentowano dwa najświeższe casy study takich wielopłaszczyznowych kampanii zrealizowanych dla marek TicTac oraz Sizeer. Oba projekty dzięki wieloplatformowej i angażującej komunikacji skupionej wokół unikalnego kontentu stacji MTV zagwarantowały brandom szerokie i atrakcyjne dotarcie z przekazem reklamowym do tego wymagającego, młodego targetu.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych zgłębianiem wiedzy na temat Pokolenia Y oraz planowania efektywnych i angażujących kampanii marketingowych zachęcamy do kontaktu z przedstawicielami handlowymi Premium TV oraz Działu Brand Solutions Viacom. Zapraszamy do współpracy!
Poniżej materiał video z konferencji „Identify Youth 2015”.