Kobieca jesień na FOX Life!
Tej jesieni na FOX Life zobaczymy jeszcze więcej rozrywki, kobiecych seriali oraz angażujących historii. Bogata oferta programowa i wyraziste osobowości skupiają przed telewizorami atrakcyjną widownię kobiecą. Fox Life może pochwalić się wysoką reprezentacją damskiej i młodej widowni z miast (AFF = 311 w W 16-34 50K+ vs. A 16-49). Kanał jest również bardzo dobrze dopasowany do wykształconych kobiet (AFF = 204 w W 25-54 sec+ vs. A 16-49), na stanowiskach kierowniczych (AFF = 202 w W 25-54 spec vs. A 16-49). W grupie celowej stacji - kobiety 25-39 lat z miast pow. 50 tyś mieszkańców, indeks dopasowania osiąga również bardzo wysokie wyniki (AFF = 298 w W 25-39 50K+ vs. A 16-49).
Tylko we wrześniu 2014 roku, kanał FOX Life zgromadził przed telewizorami ponad 3,5 mln widzów!
DANE: NAM, Q2 i Q3 2014, AFF vs., A 16-49 ADEX; IX 2014, SHR% W 25-39 50K+, Programmes; IX 2014, COV%, DayParts