Kanały VIACOM rosną z Nowym Rokiem!
Cieszą zarówno wyniki ilościowe widzów wybierających kanały z portfolio Viacom, jak i długość czasu, jaki poświęcają naszym propozycjom programowym.
Kanał MTV Polska odnotował w styczniu 37 proc. wzrost widowni, która oglądała nasze programy ponad 20 minut w ciągu dnia – to wynik lepszy o 15 proc. w stosunku do ubiegłego roku!! Najchętniej oglądanymi programami są niezmiennie „Jersey Shore” i „Geordie Shore”, jednak z każdym tygodniem widać, że do podium zbliżają się również nasze flagowe propozycje, czyli „Awkward” i „Snog marry avoid”. Nasza pierwsza tegoroczna premiera, „Niskozatrudnieni”, również radzi sobie całkiem dobrze – trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!
Z kolei Viva Polska jeszcze w grudniu odwróciła spadkowy trend oglądalności i dzięki ponad 40 proc. wzrostowi w porównaniu do listopada ub.r. zbliżyła się do wyników obserwowanych w lecie 2012. Styczeń przyniósł wzrost o kolejne 17 proc.! Zasięg dzienny również kontynuuje trend wzrostowy, w obu miesiącach odnotowując przyrost o około 10 proc.
Oglądalność Comedy Central Polska rośnie dynamicznie od października, odrabiając straty w stosunku do poprzedniego roku. Już w grudniu kanał był 5 proc. wyżej, a w styczniu, dzięki kolejnemu skokowi oglądalności (+18%), różnica wzrosła do 10 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Wynik osiągnięty w trzech pierwszych tygodniach stycznia daje najlepszy miesięczny rating kanału od ponad 2 lat! Oczywiście, najchętniej oglądamy „Pingwiny” oraz seriale „Dwóch i pół” i „Teoria wielkiego podrywu”. Warto również odnotować udany start serialu „Różowe lata 70”. Trzymamy kciuki za sukces najnowszego sezonu „South Park”, który wystartował z początkiem lutego!
Last but not least – nasza pomarańczowa gwiazda, czyli kanał Nickelodeon, który kontynuuje ubiegłoroczny wzrost popularności. Wyniki oglądalności za pierwsze 3 tygodnie stycznia dają najlepszy rezultat w historii kanału (RTG=0,87 proc.). Tradycyjnie najlepsze wyniki osiągają kreskówki: „Pingwiny”, „Spongebob”, ale również formaty „life action” jak „iCarly” czy „Victorious”.