JUŻ WIOSNĄ PARAMOUNT CHANNEL HD W PORTFOLIO VIACOM INTERNATIONAL MEDIA NETWORKS
Viacom International Media Networks wprowadzi na polski rynek globalną filmową markę z portfolio VIMN - Paramount Channel HD Polska.
Już 19 marca 2015 r. na polskim rynku telewizyjnym pojawi się Paramount Channel HD, globalna marka filmowa, za którą stoi jedna z największych wytwórni filmowych – Paramount Pictures, należąca do grupy mediowej Viacom. Jej wprowadzenie to efekt przekształcenia kanału Viacom Blink!. Kanał, dostępny w ofertach wybranych operatorów telewizji kablowej i satelitarnej, oprócz nowej nazwy otrzyma także nowe logo i oprawę antenową, a także będzie nadawany w jakości HD.
„Dzięki Paramount Channel HD każdy będzie mógł mieć Hollywood w swoim domu” – tłumaczy Dariusz Janczewski General Manager Viacom International Media Networks Polska. „Już teraz mogę zapowiedzieć, że w ofercie programowej Paramount Channel HD znajdzie się dużo nowych hitów amerykańskiego kina, a w nich największe gwiazdy z Fabryki Snów” – podkreśla Janczewski. „Z biznesowego punktu widzenia ta zmiana to dla nas szansa na zdywersyfikowanie portfolio naszych produktów i przekonanie do naszej oferty nowych widzów – miłośników najlepszej filmowej rozrywki”.
Choć marka ma charakter globalny, polska ramówka będzie się znacząco różnić od tej oferowanej na innych rynkach i będzie dostosowana do oczekiwań wymagającego polskiego widza.
W wiosennej ofercie Paramount Channel HD każdy fan dobrego hollywoodzkiego kina znajdzie coś dla siebie – od horroru, przez kino akcji, aż po filmy dla młodszej części widowni.
Premium TV będzie reprezentować stację Paramount Channel HD Polska w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.