NICK JR. - JUŻ OD LISTOPADA STACJA DOSTĘPNA DLA REKLAMODAWCÓW!

Viacom International Media Networks posiadający w swoim portfolio na polskim rynku między innymi takie marki jak MTV, Paramount Channel HD, Comedy Central czy Nickelodeon już od listopada umożliwi reklamodawcom dotarcie z komunikacją do najmłodszych widzów oraz ich rodziców. Do portfolio nadawcy dostępnego reklamowo dołącza stacja Nick Jr.

To kanał telewizyjny dla przedszkolaków i dzieci w wieku od 2 do 9 lat dostępny 24 godziny na dobę. Stacja wspiera rozwój dzieci poprzez zapewnienie im bezpiecznego i edukacyjnego kontentu ale w formie angażującej i rozwijającej zabawy z ich ukochanymi bohaterami. W ramówce kanału znajdują się pozycje uwielbiane przez najmłodszych widzów: „Dora i Przyjaciele”, „Psi Patrol”, „Bąbelkowy Świat Gupików”.

Kanał od listopada dołączy do portfolio Premium TV uzupełniając tym samym ofertę kierowaną do dziecięcych grup celowych w ramach pakietów MIX KIDS. Szczegóły już wkrótce!

Zapraszamy na materiał video:
 

NICKELODEON JUNIOR