MTV - JESIEŃ PEŁNA EMOCJI!
MTV niezmiennie udowadnia, że doskonale trafia do młodych widzów z ciekawymi, idealnie dopasowanymi kampaniami komercyjnymi. W ramach projektu Happy Hours kanały Viacom promują akcję mBanku, w której młodzi ludzie mogą dostać 760 PLN na prawo jazdy, smartfona bądź benzynę. Wystarczy, że są klientami mBanku, bądź założą konto i w określone dni (środy od 20:00 do 23:00 ) wejdą na www.mBank.pl/m, polecą założenie konta 3 zaprzyjaźnionym osobom, te zarejestrują konto i przez określoną ilość dni dokonają transakcji na minimum kilkadziesiąt złotych. Jeśli spełnią te warunki, polecający otrzymuje kasę na wyżej wymieniony i wybrany przez siebie cel. Pełna komunikacja akcji wystartowała 3 sierpnia i potrwa do końca września. Za pomysł i realizację projektu odpowiada zespół Brand Solutions VIMN, eventy oraz zdjęcia do programu odbywają się we współpracy z agencją The Sign, a planowanie mediów z Mindshare Polska.
W ramach projektu powstał program „Happy Hours” wzorowany na kultowym programie MTV „I Bet You Will”. W „Happy Hours” znany youtuber Maciek Dąbrowski znany z kanału „Z Dupy” wyrusza w teren i w popularnych, młodzieżowych miejscach wynajduje ochotnika, który podejmie wyzwanie, w którym może wygrać pieniądze. Wystarczy, że znajdzie 3 śmiałków, którzy wspólnie wykonają jakieś szalone, wymyślone przez Maćka zadanie. Oddaje to doskonale mechanizm promocji mBanku i pokazuje, że same banki i zasady są jasne i przyjazne młodym ludziom. Program będzie emitowany na antenie MTV i VIVA oraz w kanałach społecznościowych w każdą środę o 20:00. Akcji promocyjnej towarzyszą dwa mini eventy – na Helu 06.08 oraz w Warszawie 13.08, podczas których będzie kręcony program. Wydarzenia będą nie tylko szansą na zdobycie nagród i letnich gadżetów od mBanku, lecz również możliwością spotkania z Maćkiem! Zapraszamy!
Jesienią stacja MTV Polska przygotowała dla swoich widzów potężną dawkę emocji. Już pod koniec lata, 28 sierpnia na antenie MTV zadebiutuje najnowszy sezon wakacyjnej odsłony hitowego reality-show, czyli „Warsaw Shore - Summer Camp”. Poprzednia letnia edycja „Warsaw Shore” cieszyła się dużą popularnością. Odcinki premierowe „Summer Camp” śledziło średnio ponad 95 tys. dorosłych widzów z grupy komercyjnej (SHR 2,5%), a udział stacji w tym czasie w grupie młodzieżowej osiągnął aż 3,8! Obecnie na antenie MTV emitowany jest piąty sezon programu, który zrealizowany został jesienią ubiegłego roku we Wrocławiu, a pełne odcinki dostępne są na player.pl. Program stale elektryzuje internautów. Fanpage programu skupia już prawie 525 tysięcy fanów, a profil na instagramie – 96 tysięcy followersów. Nie słabnie również popularność kont poszczególnych uczestników, przy czym najpopularniejsze konto Małej Ani ma już ponad 446 tysięcy fanów. Konto MTV polska na Twitterze (982,2 tys. obserwujących) jest jednym z najbardziej angażujących profili w Polsce. Niestandardową i angażującą komunikację związaną z programem docenił sam Mark Little z Twittera podczas konferencji Social Media Convent.
Drugą jesienną premierą na antenie MTV będzie program „Niemożliwe PL”. Prowadzący, czyli Wojtek „Łozo” Łozowski, Tomasz Torres oraz modelka Paula Tumala wraz z zaproszonymi gośćmi będą komentować i wybierać najzabawniejsze filmy z sieci. Program jest lokalną wersją bardzo popularnego amerykańskiego formatu, który od 2011 roku doczekał się siedmiu sezonów. Gospodarzem amerykańskiego show „Ridiculousness” jest Rob Dyrdek. Program ten systematycznie zyskuje popularność na antenie MTV Polska.
Wielką atrakcją dla fanów muzyki będzie jesienny koncert w ramach cyklu „MTV Unplugged”. Pierwszym wykonawcą zaproszonym do występów na żywo była Kayah, a jej płyta już po tygodniu otrzymała status złotej płyty. Kolejnymi gwiazdami były zespoły Hey, z albumem sprzedanym w ponad 100 tysiącach egzemplarzy (platynowa płyta); Wilki i Kult – to najlepiej sprzedającym się album 2010 roku! Niesamowity koncert ekipy Kazika Staszewskiego osiągnął nakład ponad 250 tys. sprzedanych egzemplarzy – po raz pierwszy w historii polskiej fonografii płyta osiągnęła status diamentowej! W tegorocznej odsłonie cyklu MTV Unplugged będzie gościło wykonawcę nominowanego w tym roku do nagrody MTV EMA 2015 w kategorii „Najlepszy Polski Wykonawca”, pioniera polskiego rapu, którego słuchają rzesze młodych fanów hip hopu - TEDE! Jego koncerty to sale wypełnione fanami w wieku od 16 do 24 lat, miliony odtworzeń utworów publikowanych na Youtubie a wszystkie trzy ostatnie płyty, wydawane rok po roku osiągnęły status złotych płyt.
WRZEŚNIOWE NOWOŚCI NA ANTENIE MTV POLSKA
WARSAW SHORE - SUMMER CAMP 2
Emisja: od 28.08, niedziele, godz. 23:00
Najpopularniejsi polscy imprezowicze wrócili nad Bałtyk, by rozkręcić najlepsze imprezy tego lata. Jeżeli chcecie na własnej skórze przekonać się, co to znaczy dobra zabawa w stylu „Warsaw Shore”, obierzcie kierunek na Mielno.
NIEMOŻLIWE PL
Emisja: od 11.09, niedziele, godz. 22:30
SPECJALNE ODCINKI:
EKIPA Z NEWCASTLE: ZA CO ICH KOCHAMY
Premiera: 07.08, niedziela, godz. 22:00
EX NA PLAŻY
Premiera: 21.08, niedziela, godz. 21:10
NOWE ODCINKI:
NASTOLETNIE MATKI, sezon 7
Emisja: wtorki, godz. 19:00
BROTHERS GREEN: EATS!, sezon 2
Emisja: czwartki, godz. 19:30
NIEMOŻLIWE, sezon 7B
Emisja: niedziele, godz. 21:00
MTV’S BUGGING OUT, sezon 1
Emisja: niedziele, godz. 21:35
DOPASOWANI, sezon 4
Emisja: poniedziałki, godz. 19:00
Dane: NAM, emisje premierowe „Warsaw Shore”; 11 X – 20 XII; niedziele, DP: 23:00-24:00; AMR, SHR%; A 16-49, A13-29.