JAK POWSTAJĄ SAMOCHODY MARZEŃ
W lutym 2015 kanał Discovery Turbo Xtra poprawił swoja oglądalność rok do roku: w grupie zakupowej A 16-49 udział (SHR%) kanału wzrósł o 5%, w męskiej grupie M 16-49 udział kanału wzrósł o 14% a w grupie celowej kanału M 16-29, miasta, oglądalność wzrosła ponad dwukrotnie o 104%. Co warto podkreślić, kanał utrzymał wysokie wskaźniki dopasowania kanału do młodych męskich grup celowych: AFF 208 (M 13-29, miast 100k+ vs. A 16-49), czy AFF 190 (M 16-34, miasta 100k+ vs A 16-49). W lutym DTX oglądało prawie 6,3 miliona widzów.
W kwietniu Discovery Turbo Xtra Wyobraź pokaże fanom motoryzacji jak powstają samochody marzeń:: eleganckie BMW i8 lub wspaniały Astona Martina Vanquish. Wraz z ekipą programu „Jak to jest zrobione - samochody marzeń” weźmiemy udział w fascynującej podróży do miejsc produkcji najbardziej prestiżowych marek. W każdym z odcinków odwiedzimy nowoczesne zakłady i laboratoria badawcze, aby przyjrzeć się pracy nad tymi cudami motoryzacji. Zobaczymy cały proces produkcji od przygotowywania po tworzenie karoserii. Serię rozpocznie historia powstania Superformance MKIII, repliki trzeciej generacji modelu Shelby Cobra 427. Kolejną maszyną będzie Koenigsegg One: 1. Stosunek mocy do masy tego samochodu wynosi dokładnie 1:1 – jest to proporcja wcześniej niemożliwa do uzyskania. Ponadto, One: 1 jest pierwszym autem drogowym z homologacją, którego moc sięga 1 megawatu, a to z kolei czyni go pierwszym na świecie megasamochodem.
Dane: Nielsen Audience Measurement, luty 2015/2014, 06:00-25:59, AFF do All 16-49; zasięg miesięczny w grupie A4+, cała doba.
„JAK TO JEST ZROBIONE – SAMOCHODY MARZEŃ”
OD PONIEDZIAŁKU, 6 KWIETNIA, GODZ. 22:00 NA DISCOVERY TURBO XTRA