ID – podsumowanie 2014
W 2014 roku kanał ID podobnie jak pozostałe kanały kobiece Discovery, miał znakomite wartości wskaźników dopasowania do różnych kobiecych grup docelowych. Kanał zapewnia rozrywkę dla kobiet, które mieszkają w miastach i mają wyższe bądź średnie wykształcenie, AFF 261 (W 25-54, miasta, wykształcenie wyższe i średnie vs A 16-49). AFF na poziomie 344 kanał uzyskuje w szerokiej miejskiej grupie kobiecej (W 16-49, miast 100k+ vs A 16-49). ID ma znakomite wyniki w grupie kobiet odpowiedzialnych za zakupy: AFF 325 (W 16-49, miasta, RFP vs. A 16-49). Średni miesięczny zasięg kanału w 2014 to ponad 4,7 miliona.
Źródło: NAM, 01.01.2014-17.12.2014, 06:00-25:59, AFF vs A 16-49; zasięg miesięczny w grupie A 4+, 01.01.2014-30.11.2014 cała doba.