ID - OGLĄDAJ ŚLEDZTWA PROWADZONE CYFROWYM TROPEM
Ustalenie sprawcy morderstwa bywa zwykle dwa razy trudniejsze, jeśli postać ofiary, a nie tylko zabójcy, otacza aura tajemniczości. Podczas trudnych i żmudnych śledztw policjanci muszą dokładnie odtworzyć życie ofiary, aby odkryć szokującą prawdę.
Żądny zemsty piętnastolatek nagle znika po ostrej wymianie zdań w mediach społecznościowych ze swoją byłą dziewczyną i jej nowym facetem. Detektywi postanawiają wnikliwie zanalizować wiadomości tekstowe i internetowe profile. Czy to zwykła ucieczka nastolatka, czy prawda okaże się o wiele brutalniejsza?
Po rozwodzie 28-letnia kobieta próbuje szukać nowej miłości w sieci, ale internetowa znajomość kończy się tragicznie. Policja podąża cyfrowym tropem i przeczesuje czat-roomy, aby poznać zabójcę. Rekonstrukcja życia ofiary pozwala odkryć wstrząsającą prawdę.
ŚLEDZTWO W SIECI (MURDER ONLINE)
Od czwartku, 11 stycznia, godzina 21.00
W 2017 roku ID uzyskał podobny do ubiegłorocznego udział w oglądalności w grupie komercyjnej 0.19% SHR. W miejskiej, kobiecej grupie W16-49, miast 100k+ wynik ten był prawie trzykrotnie wyższy – 0.52% SHR. Średnio dzienne kanał był oglądany przez przewie pół miliona widzów (486k). ID ma jeden z najdłuższych wskaźników czasu oglądania (ATS) – 53 minuty w grupie A16-49 miasta, czy 56 minut wśród kobiet odpowiedzialnych za zakupy W16-49, miasta RFP.
ID w swoich grupach celowych zachowuje wysokich indeksów dopasowani, jak AFF 399 (W 16-49, miasta 100k.+ vs. A 16-49). Jeszcze wyższe AFF kanał osiąga w grupie W 16-49, odpowiedzialnych za zakupy – AFF 433, czy w szerokiej grupie kobiet 16+ z miast AFF 349 (W16+, miasta vs. A16-49).
Najlepiej oglądanym programem w 2017 był odcinek serialu CSI – kryminalne zagadki Las Vegas, który 27/07/2017 w grupie komercyjnej miał rating 0.37 (udział 2.11 SHR%).
Średni miesięczny zasięg kanału ID w 2017, to prawie 3.8 milionów widzów.
Źródło: Nielsen Audience Measurement; 01/01-21/12/2017; 06:00-25:59
Zasięg miesięczny na grupie All 4+ (styczeń- listopad 2017, cała dobę)