ID - IDEALNIE WPASOWUJE SIĘ W GUSTA KOBIECEJ WIDOWNI

Kanał ID ma unikalny profil widza, o czym świadczą znakomite indeksy dopasowania w miejskich, kobiecych grupach celowych, jak AFF 366 (W 16+, miasta 200k+ vs. A 16-49). ID ma równie wysokie AFF w grupie kobiet mieszkających w miastach powyżej 100 tys. - AFF 409 (W 16-49, miasta 100k+ vs. A 16-49). Równie wysokie AFF kanał niezmiennie osiąga w grupie kobiet W 16-49, odpowiedzialnych za zakupy – AFF 401. W marcu 2016 udział kanału ID (SHR%) w swojej grupie celowej: W 16-49 z miast 100k+ wzrósł rok do roku o 9%. Miesięczny zasięg kanału ID w marcu 2016, to ponad 4,4 milionów widzów.

Kanał ID doskonale wie, że relacje rodzinne bywają bardzo skomplikowane. W  programie „Macochy jak z koszmaru” pokazane są losy kobiet wyzbytych wszelkich skrupułów, które zamieniają życie swoich rodzin w piekło na ziemi. Te niezrównoważone i żądne krwi macochy, myśląc tylko o sobie są w stanie posunąć się do najgorszych czynów. Dzielą rodziny i mordują osoby, które stają im na drodze. Życie wydaje się być idealne, jednak pozory są mylące. Za zamkniętymi drzwiami realizowane są najbardziej mroczne plany.

Od środy, 6 kwietnia, godzina 21:00

Źródło: NAM