„Gwiazdka 2014” angażująca i komplementarna komunikacja z najmłodszym widzem!
Stacja razem z Partnerem po raz kolejny zaprosi dzieci do zabawy w ramach przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia! W minionym roku zaangażowanie dzieci było ogromne - otrzymaliśmy aż 17 261 zgłoszeń konkursowych!
Komunikacja opiera się na konkursie nawiązującym do tradycji kalendarzy adwentowych - codziennie na stronie nick.com.pl zostanie ujawnione nowe pytanie dotyczące Gwiazdki a na zwycięzców czekać będą atrakcyjne nagrody! Konkurs będzie szeroko promowany na stronie stacji już od 24 listopada, tydzień przed startem! Wtedy też uruchomione zostanie wielkie odliczanie a także ruszy teaserowa komunikacja w telewizji. Kolejne etapy projektu zakładają szeroką i różnorodną obecność Partnera na stronie www; między innymi branding strony konkursowej, kampania pre-roll, toplayer, double billboard, skyscraper oraz nowy format - floor ad. Podobnie bogata i różnorodna będzie komunikacja w telewizji. Obecność Partnera będzie widoczna w kampanii teaserowej oraz promocyjnej ale także w ramach brandowanych plansz „reklama” a także w otoczeniu atrakcyjnego, świątecznego kontentu w ramach współpracy sponsoringowej.
Wszystkich zainteresowanych współpracą przy projekcie NICKELODEON GWIAZDKA 2014 zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym Premium TV oraz Brand Solutions Viacom International Media Networks.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY! OFERTA ZAKŁADA BARDZO ATRAKCYJNE WARUNKI!
Dane: NAM, 09.2014, SHR%, A 4-12, DP 06:00-21:00