FOOD NETWORK – OD STYCZNIA 2018 ROKU W OFERCIE PREMIUM TV

Od 1 stycznia 2018 roku kanał wzbogacił ofertę Premium TV w zakresie sprzedaży reklamy spotowej, sponsoringu, lokowania produktu oraz akcji niestandardowych. Kanał jest także otwarty na niestandardowe rozwiązania reklamowe takie jak komunikacja przy precyzyjnie wybranych formatach lub tworzenie treści na życzenie w ramach projektów specjalnych „szytych na miarę”.

Food Network to najlepsza stacja kulinarna w Polsce i jedna z najszybciej rozwijających się marek wśród kanałów Scripps Networks Interactive na świecie! Do portfolio Grupy TVN dołączyła w styczniu 2017 roku i od tego czasu kanał stale zwiększa wyniki oglądalności. W 2017 roku udział stacji w rynku osiągnął 0,21% w grupie W 16-49 c50+. Jest to wzrost o ponad 120% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Ambasadorem kanału, a zarazem przewodnikiem po eklektycznej krainie smaków jest Magda Gessler, najpopularniejsza polska restauratorka.

W każdym odcinku programu „Sexy kuchnia Magdy Gessler” prowadząca udowodni, że kuchnia może być sexy i to pod wieloma względami! Własnoręcznie przyrządzi ona kilka autorskich dań z kuchni polskiej, europejskiej i światowej, które wiązać się będą z tematyką odcinka. Magda opowie m.in. o składnikach działających jak naturalne afrodyzjaki, pokaże jak wyprawić szałową kolację nie narażając koleżanek na zbędne centymetry w talii oraz zaprezentuje pomysły na słodkości, które nie tuczą. Ponadto, prowadząca przybliży widzom składniki, które sprzyjają gładkiej skórze, lśniącym włosom i szybszemu spalaniu materii. Dotychczas wyemitowane premierowe odcinki mogą pochwalić się wysokimi wynikami oglądalności w grupie kobiet z miast: SHR% = 0,64%, AFF = 196 (W 16-49 c50+).

Premiera: niedziela, godz. 10:55.

Wybitny dziennikarz, wielki podróżnik i niezastąpiony przewodnik po kulinarnej mapie świata, Robert Makłowicz, zaprasza na nową odsłonę swojego autorskiego cyklu „Makłowicz w drodze”. W Polsce jako pierwszy w dziejach telewizji zaproponował widzom zwiedzanie globu przez pryzmat kulinariów! W każdym odcinku programu, krakowski krytyk kulinarny dzieli się z widzami swoją bogatą wiedzą, a także prezentuje i degustuje regionalne przysmaki. Makłowicz odkrywa lokalne tradycje i miejscowe specjały. Nie można pozostać obojętnym zarówno na piękno tych miast, jak i na unikalność przygotowywanych przez niego dań. Premierowe odcinki cyklu uzyskały bardzo wysoki udział oraz stopień dopasowania do atrakcyjnej grupy kobiet z miast: SHR% = 1,87%, AFF = 478 (W 16-49 c50+).

Premiera: sobota, godz. 14:30.

Jedni mówią, że jest ryzykantem. Inni twierdzą, że jest nieustraszony. On sam twierdzi, że jest po prostu zwykłym gościem z niezwykłym apetytem. Adam Richman w programie „Człowiek kontra jedzenie” szuka w USA największych kulinarnych wyzwań. Przemierza tysiące kilometrów w poszukiwaniu kolejnych konkursów związanych z jedzeniem, bije rekordy, a każde miasto traktuje jako potencjalne pole bitwy! W Teksasie prowadzący zmierzy się z „piekielnym burgerem”, w San Antonio zje 106-centymetrową pizzę, a w Saint Louis zdecyduje się wypić ponad trzylitrowy lodowo-mleczny koktajl! Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych! Tylko w listopadzie program „Człowiek kontra jedzenie” obejrzało niemal 1,5 mln widzów!

Premiera: poniedziałek-piątek, godz. 19:15

Dane: NAM, 1 I–17 XII 2017 vs 1 I–17 XII 2016, 6:00-25:59; 5 XI – 17 XII; 11 XI 2017 SHR%; AFF; Dayparts. XI 2017, COV A4+, Reach&Frequency