DISNEY CHANNEL - ELENA Z AVALORU – JESIENNA NOWOŚĆ STACJI!
„Elena z Avaloru” to jesienna nowość kanału Disney Channel. Nowa, odważna księżniczka, bajeczna fabuła oraz niezwykła ścieżka dźwiękowa serialu to gwarancja kolejnego sukcesu stacji Disney Channel!
Premiera pierwszego odcinka odbędzie się 29 października tego roku.
Tytułową bohaterką nowego serialu Disneya jest Elena. Nieustraszona i pełna energii kandydatka do tronu królestwa Avalor, a także pierwsza księżniczka Disneya inspirowana kulturą Ameryki Łacińskiej. Z powodu młodego wieku, 16-letnia Elena nie zostanie oficjalnie królową, ale jako koronowana księżniczka, będzie uczyła się obowiązków, tradycji i poznawała swoje królestwo, aby móc nim sprawiedliwe i godnie rządzić w przyszłości. Elena przeżyje niesamowite przygody, odkryje także, że posiada magiczne moce, których opanowanie nie okaże się takie łatwe.
Emisja serialu na innych rynkach zagranicznych została przyjęta z dużym entuzjazmem widzów. Międzynarodowy sukces, wyjątkowa fabuła oraz kreatywna komunikacja, jaką można zrealizować na kanale Disney Channel, stwarzają idealne środowisko do promocji marki Klienta. Emisja billboardów sponsorskich, wizerunkowo łączących brand Klienta z serialem „Elena z Avaloru”, pozwoli na wyróżnienie przekazu reklamowego. Dodatkowo skrzydełka wykorzystujące oprawę graficzną stacji Disney Channel, emitowane poza przerwą reklamową, skutecznie przyciągną uwagę widzów, a multiplatformowy konkursu on air i online nawiązujący do baśniowego świata Eleny zapewni ich większe zaangażowanie. Premierę Eleny w Polsce wesprze dodatkowo silna kampania marketingowa.
Spośród stacji dziecięcych Disney Channel jest najlepiej dopasowanym kanałem do grupy dziewczynek w wieku 7-15 lat (AFF = 207, W 7-15). Ponadto strona Disney.pl to najchętniej odwiedzany portal wśród stron kanałów telewizyjnych dla dzieci (RU: 606 813).
Nowy serial „Elena z Avaloru”, bardzo dobre dopasowanie kanału Disney Channel do dziewczynek oraz kreatywne rozwiązania komunikacyjne, umożliwiają szerokie dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorców oraz zbudowanie skutecznej i wizerunkowej kampanii.
DANE: NAM, Q2 2016, 6:00-20:59, AFF vs A 4-12, Dayparts; RU, Gemius, 07.2016.