DZIEŃ ZABAWY - NICKELODEON zaprasza dzieciaki i ich rodziców do wspólnej zabawy - PO RAZ PIĄTY JUŻ 26 SIERPNIA 2017!
Nickelodeon to niekwestionowany lider wśród stacji tworzonych z myślą o najmłodszych odbiorcach. Udział kanału w oglądalności wśród widowni dziecięcej w ubiegłym miesiącu to aż 7,1%.
Nickelodeon troszczy się o zdrowie, dobre samopoczucie i szczęśliwy rozwój dzieci. Dzień Zabawy przypomina o tym, jak istotny jest ruch na świeżym powietrzu i jak istotną rolę w prawidłowym rozwoju dziecka odgrywa zabawa i kontakt z naturą warunkując lepszy rozwój fizyczny, emocjonalny i poznawczy. W tym roku event odbędzie się 26 sierpnia 2017 roku na Polu Mokotowskim.
W Dzień Zabawy antena Nickelodeon zatrzymuje na 4 godziny nadawanie swoich programów, zamiast tego pojawi się tzw. czarny ekran. W ten sposób stacja zachęca dzieci do zabawy i wyjścia z domu!
Podstawowym założeniem akcji jest zaangażowanie dzieci i rodziców w znalezienie równowagi pomiędzy czasem spędzanym przed telewizorem i na powietrzu. Podczas Dnia Zabawy dzieci będą mogły wziąć udział w maratonie biegowym, ćwiczyć swój refleks w specjalnie przygotowanym refleksomierzu, sprawdzić swoją siłę, wytrzymałość, czy równowagę w symulatorze surfingu, a także sprawdzić się w logicznym myśleniu podczas układania puzzlościanki.
W ramach współpracy partnerskiej przy Dniu Zabawy Reklamodawcy otrzymują komplementarną ofertę zawierającą szerokie możliwości reklamowe:
- EVENT: niepowtarzalny event, którego Partner będzie integralną częścią! A wszystko na świeżym powietrzu w klimacie przepełnionym zabawą, ruchem, humorem i pozytywną energią!
- ŚWIADCZENIA ON-AIR: tagi partnerskie, spoty, skrzydełka, relacja ze strefy Partnera na antenie Nickelodeon oraz na stronie www;
- ONLINE: branding i podstrona Partnera na stronie Dzień Zabawy, kampania digital promująca partnerstwo (takeover, double billboard, skyscraper, toplayer, pre-roll);
- SOCIAL MEDIA / NICK PLAY: wpisy informujące o partnerstwie na Facebooku Nickelodeon, posty partnerskie na Instagramie, kampania w aplikacji Nickelodeon Play (pre-rolle, rectangle);
- DZIAŁANIA MARKETING & PRESS: umieszczenie informacji o partnerstwie przy projekcie w materiałach prasowych Nickelodeon.
Sprzedaż oferty wspólnie koordynują Dział Sprzedaży Premium TV oraz Dział Brand Solutions Viacom.
Zapraszamy do kontaktu!
Dane: NAM, SHR%, A 4-12, 03.2017, 06:00-21:00