DISCOVERY SCIENCE - DZIEŃ ASTEROID
W maju 2016 roku udział Discovery Science w grupie komercyjnej A 16-49 wzrósł rok do roku o 16%, a w grupie celowej kanału: M 16-49, miasta 100k+, udział wzrósł rok do roku o 50%. Kanał zanotował znakomite wskaźniki dopasowanie w miejskich, męskich grupach celowych, jak: AFF 222 (M 25-54, miasta 100k+ vs. A 16-49), czy AFF 184 (M 16-49, miasta 100tys.+ vs. A 16-49) jeśli dodamy do niej dochód powyżej średniego to AFF wzrasta do 201 (M 16-49, miasta 100tys., dochód 2500PLN+ vs. A 16-49). Średni miesięczny zasięg Discovery Science w maju 2016, to prawie 7 milionów widzów!
W czerwcu z okazji Dnia Asteroid Discovery Science zabiera nas w niezwykłą podróż na temat nieodgadnionych zagadek kosmosu. Wyprawę rozpocznie nowy dokument pt. „Ludzkość kontra asteroidy”. Program odsłania kulisy działalności Fundacji: Asteroid Day, której współzałożycielem jest gitarzysta Queen, Brian May. Dowiemy się, co mogłoby się wydarzyć, gdyby w Ziemię uderzyła ogromna asteroida. Panel ekspertów poszuka odpowiedzi na pytanie, czy ludzkość jest w stanie przygotować się na taką ewentualność. Z kolei „Tweet z Kosmosu” to pierwszy dokument produkowany we wszechświecie, takiej produkcji jeszcze nie było! To kronika wielkiej podróży Chrisa Hadfielda, pierwszego astronauty, który tweetował z przestrzeni kosmicznej. W tym programie poznamy także kosmonautów, naukowców i ich rodziny oraz personel centrum kontroli lotów z Kanadyjskiej Misji Kosmicznej i NASA.
Czwartek, 30 czerwca, od godziny 20:00
Źródło: NAM