Duża dawka emocji przyciąga atrakcyjną kobiecą widownię
Kanał ID to kanał, które precyzyjnie dociera do kobiecej widowni. AFF indeks dla grupy kobiecej jest znakomity, bo wynosi 322 (W 16-49, miasta, vs. A 16-49). Jeśli zawęzimy tę grupę do kobiet mieszkających w dużych miastach, AFF dodatkowo jeszcze wzrasta do poziomu 467 (W 16-49, miasta 100k+, vs. A 16-49). Podobnie wysoki wskaźnik AFF kanał uzyskał wśród kobiet mieszkających w miastach i odpowiedzialnych za zakupy: 445 (W 16-49, miasta, odpowiedzialne za zakupy (RFP) vs. A 16-49). Programy sensacyjne z dużą dawką emocji trafiają też do kobiet dobrze wykształconych mieszkających w największych miastach, wśród których kanał uzyskał AFF 394 (W 25-54, miasta ponad 200k+, z wykształceniem średnim i wyższym vs. A 16-49).
W grudniu anteną ID zawładną „Młodzi, piękni i zepsuci”. Okazuje się, że część najbrutalniejszych przestępstw nie jest popełniana przez recydywistów, lecz młode osoby, wychowane pod kloszem w najzamożniejszych rodzinach. Zapraszamy na nowy cykl programów, ukazujący mroczne strony życia w uprzywilejowanym świecie. Zaprezentowane wydarzenia będą dowodem na to, że wychowanie w dobrobycie nie chroni przed zejściem na złą drogę.
Od soboty 6 grudnia o 21:00
Źródło: Nielsen Audience Measurement, 1-25 listopada 2014/2013, 06:00-25:59