DTX - ZOBACZ JAK ZAPOMNIANE POJAZDY ZMIENIAJĄ SIĘ W DZIEŁA SZTUKI!
Joe Martin buduje samochody i motocykle już od najmłodszych lat. Teraz razem z żoną Amandą i najlepszym przyjacielem Shagiem prowadzą warsztat Martin Bros Customs. W ich rękach nawet rozwalony motocykl czy zardzewiały roadster odzyskują dawny blask. Ta trójka fanatyków motoryzacji podejmie się każdego projektu, od renowacji po projektowanie, naprawy i konstrukcję maszyn, a finalne dzieło zostanie polakierowane i wypolerowane!
W każdym z kolejnych odcinków spotkamy się z ekipą z warsztatu, która będzie przeczesywać cały Teksas w poszukiwaniu zniszczonych i zapomnianych pojazdów. Ulubieńcem Teksańczyków jest samochód dostawczy, dlatego zobaczymy, jak pikap Chevrolet C10 z 1970 roku zamienia się w wyścigowego hot roda. Życie odzyska także legendarny amerykański samochód sportowy o mocy 360 KM, Chevrolet Corvette z 1962 roku. Wskrzeszanie starych gruchotów nie jest łatwym zadaniem, ale ta trójka z Teksasu potrafi ożywić prawie każdą kupę złomu.
Jesienna oferta DTX skierowana do młodego męskiego widza, sprawdziła się znakomicie – kanał poprawia wyniki oglądalności w grupie M16-29. 53% wzrost oglądalności YoY roku w grupie M 16-29, 40% wzrost oglądalności w grupie M 13-19, miasta 50k+ czy 27% wzrost w grupie z wysokimi dochodami (M16-29, dochód 3000PLN+) potwierdzają słuszność tej tezy.
Za wzrostem oglądalności idą wysokie wskaźniki dopasowania. AFF 198 (M 25-49, miasta 50k+, vs. A16-49), czy AFF 173 w grupie pakietu Mix Męskiego (M16-49, miasta 50k+ vs. A16-49). Najwyższy indeks dopasowania kanał ma w szerokiej grupie męskiej z wysokim dochodem M25-49, miast 50k+, dochód 3000+: AFF 241
W 2017 DTX miesięcznie docierał do ponad 4.4 mln osób (A4+).
AUTO-TRANSFORMACJA
Od poniedziałku, 27 listopada, godz. 22:00
Źródło: Nielsen Audience Measurement; TG: A16-49; 02:00-25:59; 01/09-24/10/2017 vs. 01/09-31/10/2016. Zasięg miesięczny dla grupie A4+ (styczeń – sierpień 2017)