„DOROTA WAS URZĄDZI” WIOSNĄ – KOLEJNA EDYCJA PROGRAMU NA TVN STYLE!
Dorota Szelągowska wie najlepiej, jak się urządzić. Dziennikarka, projektantka wnętrz, a od niedawna również prowadząca program telewizyjny na TVN Style . Format „Dorota Was urządzi” zdobył rzesze wielbicieli i dlatego jego druga edycja pojawi się na antenie kanału TVN Style również wiosną 2015. Będziemy mieć okazję bycia świadkami kolejnych wyników niesamowitych metamorfoz Doroty, w których najważniejszy jest dobry projekt, proste triki dekoratorskie i zaskakujące sposoby na odnowienie już używanych mebli. Dorota udowadnia, że zmiana w mieszkaniu jest nie tylko możliwa, ale wpływa też na jakość naszego życia. W końcu w pięknym wnętrzu zupełnie inaczej się mieszka.
Funkcjonalność i wyobraźnia oraz idealne dopasowanie do właścicieli – to, według Doroty przepis na idealne mieszkanie. Będą emocje, zaskakujące pomysły i sprytne rozwiązania.
Program „Dorota Was urządzi” to nie tylko gratka dla widzów, ale również doskonałe narzędzie dla reklamodawców chcących dotrzeć do kobiecej grupy celowej. Jest to program umożliwiający efektywną komunikacje reklamową pod wieloma względami:
- przede wszystkim SKALA DOTARCIA DO KOBIECEJ WIDOWNI
Jest to najchętniej oglądana produkcja TVN Style w 2014 roku. Odcinki premierowe format osiągnęły udział w oglądalności na poziomie 4,14% w grupie kobiet z miast. Stał się liderem pasma w kanałach kobiecych.
- PRECYZJA DOPASOWANIA DO KOBIET Z NAJWYŻSZYM POTENCJAŁEM ZAKUPOWYM
Widownia kanału to kobiety. 80% widzów programu jest z miast, ponad 70% ma wyższe dochody.
- SZEROKIE MOŻLIWOŚCI KONTEKSTOWEGO ZAISTNIENIA Z KOMUNIKACJĄ MARKI
Oferta reklamowa programu obejmuje nie tylko sponsoring samego programu, ale również lokowanie wszelkich produktów z branż związanych z remontem i urządzaniem mieszkania, ale również nowe metody płatności, sprzęt AGD, jak i środki czystości.
Dla reklamodawców poszukujących możliwości zaangażowania konsumentów w dialog z marką – istnieje propozycja dedykowanego konkursu angażującego widza, jak również działań w sferze on-line.
Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Dane: NAM, SHR% premier III-X’14, W16:49c50+, ADH% TI