DISNEY XD POWRACA Z NOWYM SEZONEM STAR WARS REBELIANCI!
W sobotę 19 listopada Disney XD zaprasza na premierową emisję, trzeciego sezon „Star Wars Rebelianci”. Serial kontynuuje tradycję legendarnej sagi „Gwiezdnych wojen” i uzupełnia ją o nowe, pełne emocji przygody.
Fabuła „Star Wars Rebelianci” przedstawia wydarzenia pomiędzy III i IV epizodem filmowej sagi. W galaktyce nastały mroczne czasy. Potężne Imperium zaciska szpony swej mocy ogarniając kolejne światy. Zwariowana grupa śmiałków stawi wspólnie czoła nowym rywalom i wyruszy na niesamowite wyprawy, by rozpocząć prawdziwą rewolucję. Bohaterowie przeżyją zapierające dech w piersiach przygody oraz staną do walki przeciwko Imperium. W pierwszym odcinku najnowszej serii pojawi się Księżniczka Leia, która odmieni losy tytułowych Rebeliantów.
Star Wars to marka sama w sobie, a dodatkowa promocja na kanale Disney XD sprawia, że ma ona jeszcze większy potencjał komercyjny. W badaniu przeprowadzonym w styczniu br. na niemal tysięcznej grupie internautów, ponad połowa z nich zadeklarowała kontakt z jakąkolwiek reklamą opartą na motywie „Gwiezdnych wojen”. Saga Star Wars łączy pokolenia i cieszy się dużą popularnością wśród osób w każdym wieku. Dzięki animowanej serii „Star Wars Rebelianci” poznają ją również najmłodsi widzowie. Poprzednie serie przyciągały przed ekrany telewizorów rzesze fanów – przede wszystkim chłopców w wieku 7-12 lat, uzyskując w tej grupie widzów udział na poziomie 2,7%. Kanał Disney XD jest też liderem na polskim rynku w dopasowaniu do grupy chłopców w wieku 7-15 lat. Udział w oglądalności w tej grupie widzów jest równy 3,8%.
Bardzo dobre wyniki Disney XD w połączeniu ze znanym i uwielbianym serialem animowanym o kultowej sadze, gwarantują idealne warunki do efektywnej promocji marki Klienta. Ponadto synergia mediów Disneya i możliwość wykorzystania niestandardowych form promocji: multiplatformowy konkurs on air i online, formaty display, VOD, banery i reklamy pełnoekranowe na mobile oraz wiele innych, dodatkowo wzmocnią przekaz reklamowy Klienta.
DANE: NAM, Q3 2016, 6:00-20:59, AFF M 7-15 vs A 4-12, Dayparts; Q3 2016, 6:00-20:59, SHR%, Programmes; badanie CAWI zrealizowane przez IRCenter w styczniu 2016, n = 984 - http://www.marketing-news.pl/message.php?art=46539