DISNEY MAM POMYSŁ
DISNEY MAM POMYSŁ - NOWY PORTAL SKIEROWANY DO MATEK Z DZIEĆMI. GOTUJ, TWÓRZ I BAW SIĘ Z BOHATERAMI DISNEYA!
Nowa platforma Disneya dostępna już w Polsce! Disney Mam pomysł to kreatywny serwis dla rodziców i dzieci - idealny na długie, zimowe wieczory. Inspiracje na wspólne spędzanie czasu podzielone są na trzy kategorie, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie.
The Walt Disney Company jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych marek na całym świecie. Stacje telewizyjne Disneya bawią, uczą i angażują, co sprawia, że oglądają je zarówno dzieci jak i całe rodziny. Obecnie wielu młodych rodziców to millenialsi, którzy szukają kreatywnych i stymulujących marek ułatwiających dzieciom rozwój. W związku z tym Disney wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, uruchamiając w Polsce multimedialną platformę Disney Mam pomysł! Nowy serwis dostarcza rodzicom inspiracji do gier i zabaw z dziećmi w każdym wieku! Pomysły na wspólne spędzanie czasu zostały podzielone na 3 kategorie: Pyszności, Dzieła i Zabawy, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie – od wspólnego przygotowania energetycznych przekąsek „Pocahontas”, po stworzenie świątecznych ozdób inspirowanych postaciami „Krainy lodu”. Na portalu można znaleźć wszystkie niezbędne materiały do wspólnej zabawy z dzieckiem, szablony do wydrukowania oraz filmy instruktażowe.
Zagraniczne wersje portalu Disney Mam pomysł cieszą się bardzo dużą popularnością. Tylko na rynku hiszpańskim, w ciągu 13 miesięcy Disney Inspired zdobył prawie milion unikalnych użytkowników! Siła marki Disneya oraz zapotrzebowanie na bezpieczny i inspirujący kontent przeznaczony dla całej rodziny, niewątpliwie pozwala na optymistyczne założenia szybkiego rozwoju platformy również na rynku polskim. Dodatkowo, różnorodność kontekstowa serwisu oraz szerokie możliwości komunikacji (kampania telewizyjna, online, social, mobile) pozwolą na zbudowanie skutecznej komunikacji marki Partnera o szerokim zasięgu.
Źródło: Overall Unique Visitors, 1 września 2015 - 31 października 2016, serwis Disney Inspired na rynku hiszpańskim