Disney i Hasbro rozpoczynają wspólny projekt wieloekranowy (multiscreening)!

W sierpniu wystartował nowatorski, rozbudowany projekt realizowany w mediach Disneya dla jednej z marek Hasbro – Furby’ego Boom.

Projekt jest przykładem działań, w których marketer zdecydował się na niestandardową komunikację wykorzystując synergię różnych mediów z portfolio The Walt Disney Company. Klient po raz kolejny zdecydował się na działania wieloekranowe, ponieważ dają więcej możliwości przedstawienia nowego produktu oraz zachęcają do interakcji z marką.

Przedmiotem akcji jest nowa, interaktywna zabawka Furby Boom marki Hasbro. Oprócz tego, że jest najbardziej zaawansowaną technologicznie zabawką interaktywną, jest również wyposażony w specjalną aplikację mobilną, która umożliwia opiekowanie się Furbym Boom oraz hodowanie wirtualnych jajek z których wykluwają się małe Furbisie.

Promocja odbywa się zarówno poprzez kampanię spotową na antenie kanału Disney Channel, jak i działania niestandardowe, które zostały podzielone na dwa etapy. Celem pierwszego z nich jest zaintrygowanie widza. Rozwiązaniem, które zastosowano jest emisja na antenie Disney Channel 10” brandowanych plansz „reklama” (tzw. skrzydełka) wraz ze spotami zapowiadającymi wyklucie się kogoś z jajka. Dopełnieniem akcji są formaty wyświetlane w aplikacjach mobilnych na tabletach i smartphonach.

Przykład jednej z kilku kreacji 10” skrzydełka reklamowego:

Przykład kreacji emitowanej w dopasowanych do grupy docelowej Klienta aplikacjach Disneya:

Drugi etap rozpoczął się emisją skrzydełka reklamowego połączonego ze spotem Klienta. W kreacji zaprezentowano moment odkrycia tego, co w poprzednich działaniach było tajemnicą.

Przykład 40” skrzydełka reklamowego zintegrowanego ze spotem Klienta:



Kolejny etap działań rozpocznie się 1. września i zostanie uzupełniony spotami TOP & TAIL (pytanie i odpowiedź) oraz kampanią video na stronie disney.pl. TOP & TAIL to niestandardowa forma reklamowa w postaci intrygującego pytania umieszczonego na początku przerwy reklamowej, podpowiedzi w formie spotu w środku przerwy i odpowiedzi na końcu przerwy reklamowej.

Przykład jednej z kreacji spotów TOP & TAIL:



Jak dotychczas w kampanii wykorzystano następujące media: telewizja (kampania spotowa, skrzydełka reklamowe i spoty TOP & TAIL z zastosowaniem kilku kreacji), online (kampania VOD na disney.pl) i działania w formie bannerów na tabletach i smartphonach z wykorzystaniem precyzyjnie dobranych do grupy docelowej aplikacji. Ostatni etap kampanii promocyjnej w ramach tego projektu już wkrótce!

Zapraszamy do współpracy!