Discovery Science - jak "Zaprogramować mózg"?
Kanał Discovery Science trafia przede wszystkim do mężczyzn o bardzo wyraźnym profilu demograficznym, ale tez w szerokich grupach celowych notuje ponadprzeciętne wskaźniki dopasowania. Discovery Science ma znakomite wskaźniki dopasowani w szerokich męskich grupach celowych jak AFF 264 w grupie młodych mężczyzn z miast z ponadprzeciętnym dochodem (M 20-39, miasta, dochód 2500+ vs All 16-49) jak również w grupach mężczyzn z wyższym wykształceniem: AFF 284 (M 20-49, miasta, wykształcenie wyższe vs All 16-49). Naukowo edukacyjny charakter stacji potrafią również docenić mężczyźni określający siebie, jako kadra zarządzająca, AFF 353 (M 25-49, miasta, Top Management vs All 16-49). W całym 2014 roku kanał średnio miesięcznie trafiał do ponad 7,5 miliona osób.
W listopadzie na Discovery Science coś dla miłośników nauki o ludzkim mózgu. Każdy z nas może stać się bardziej inteligentny, może poprawić swoją pamięć i nawet odwrócić proces mentalnego starzenia się pod warunkiem, że podda się specjalnemu treningowi. Tak twierdzi nauka zajmująca się plastycznością naszego mózgu, której teorie poznamy w nowej serii programów zatytułowanych “Zaprogramować mózg”. W ciągu trzech miesięcy gwiazda telewizji, Todd Sampson weźmie udział w specjalnym programie, opracowanym przez naukowców z nadzieją, że jego zwykły mózg zamieni się w supermózg. To zabawne, utrzymane w szybkim tempie programy o metamorfozie tym razem nie wyglądu czy wizerunku, ale naszego, niezwykle ważnego wewnętrznego organu.
Od poniedziałku, 17 listopada, godzina 22:00
Źródło: Nielsen Audience Measurement, wrzesień 2014, 06:00-25:59, AFF do All 16-49; zasięg miesięczny w grupie A 4+, cała doba.