DISCOVERY LIFE – ZWERYFIKUJ SWOJA MIŁOŚĆ W 90 DNI

Program „Wiza na miłość” ukazuje historie osób, które przyjeżdżają do Stanów Zjednoczonych korzystając z wizy K-1, zwanej „wizą narzeczeńską”, aby poślubić Amerykanów. Taki dokument ważny jest tylko 90 dni — jeśli w tym czasie nie odbędzie się ślub, obcokrajowiec musi wracać do domu. Przyszli małżonkowie po raz pierwszy mają szansę zamieszkać razem i lepiej się poznać.

Muszą pokonać nie tylko trudności związane z barierą językową i różnicami kulturowymi, ale także zmierzyć się z tym, że wielu znajomych i krewnych nie akceptuje ich wyboru. Sceptycznie podchodzą do takiego związku, postrzegając obcokrajowców jako „małżonków na zamówienie”. Ograniczony czas na decyzję nie ułatwia sprawy: zegar zaczyna tykać w momencie postawienia stopy na terytorium USA. W sześciu odcinkach programu zobaczymy cztery pary, które w krótkim okresie muszą podjąć ostateczną decyzję co do łączących je relacji.

Wiza na miłość,  od czwartku, 1 grudnia, o godz. 17:00

Discovery Life w okresie październik listopad 2016 poprawił swój wynik oglądalności – SHR% w grupie komercyjnej o 26%. Kanał miał znakomite wskaźniki dopasowania w grupie celowej kanału: AFF 257 (W 16-49, miasta 50k+ vs. A 16-49), czy w grupie kobiet odpowiedzialnych za zakupy AFF 239 (W 16-49, miasta, RFP vs. A 16-49). Najwyższy wskaźnik dopasowania kanał osiąga wśród młodych kobiet z dużych miast AFF 297 (W 25-39, miasta 100k+, vs. A 16-49).

Kanał Discovery Life obejrzało w tym okresie obejrzało prawie 5,5 milionów widzów.

Dane: NAM 10-11.2016 vs 10-11 2015 . COV All 4+, 02:00-25:59