COMEDY CENTRAL – SKUTECZNA KOMUNIKACJA PRZY FINAŁOWYM SEZONIE TEORII WIELKIEGO PODRYWU
„Teoria wielkiego podrywu” to flagowa pozycja stacji Comedy Central. Twórcy serialu obiecali fanom zakończenie w wielkim stylu - w ostatniej, 12. serii pojawi się między innymi wątek miesiąca miodowego Sheldona i Amy, równie niekonwencjonalny, jak ta para. Pojawią się także rodzice Amy oraz nieznani dotychczas członkowie rodzin głównych bohaterów. Widzów czeka więc zakończenie z prawdziwego zdarzenia!
„Teorii wielkiego podrywu” nieustannie cieszy się bardzo dużą popularnością. W Q3 2018 serial był najchętniej wybieraną pozycją programową w Comedy Central. Ponadto tylko we wrześniu przyciągnął przed telewizory ponad 2,5 mln widzów*.
NOWE ODCINKI TEORII WIELKIEGO PODRYWU:
SOBOTA, GODZ. 21:30
+ 3 POWTÓRKI:
SOBOTA: 21:00
WTOREK I PIĄTEK 21:30
Nie tylko pojedyncze seriale emitowane na kanale Comedy Central uzyskują imponujące wyniki. Cała stacja w Q3 2018 roku osiągnęła udział na poziomie 0,8% SHR% (A 16-49)**. Wynik uplasował kanał w TOP 3 stacji serialowym na polskim rynku!
Finałowy sezon topowego serialu emitowanego na jednej z najczęściej wybieranych stacji serialowych w Polsce, to idealne środowisko do zbudowania zasięgowej i skutecznej komunikacji reklamowej.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych promocją marki przy serialu „Teoria wielkiego podrywu” zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!
*DANE: NAM, 6:00-25:59, Q3 2018, A16-49, SHR%; A4+, COV, Programmes.
** NAM: 6:00-25:59, Q3 2018, A16-49 SHR%, Dayparts.