COMEDY CENTRAL I COMEDY CENTRAL FAMILY ZE ŚWIETNYMI WYNIKAMI W LECIE
Ostatnie półrocze było wyjątkowo pomyślne dla kanału Comedy Central. Hitowe seriale takie, jak „Jak poznałem waszą matkę”, „Community”, „Californication”, czy „Teoria wielkiego podrywu” zgromadziły przed ekranami telewizorów wielu nowych widzów. Wyniki dla ostatniego półrocza (1.03 - 2.09) dla grupy docelowej 18-34 to ATS na poziomie 46 523, co daje stacji miejsce w pierwszej dziesiątce rankingu czasu spędzonego przed ekranem przez statystycznego widza w półroczu. Bardzo dobre wyniki stacja zanotowała również w okresie wakacyjnym - w grupie 18-34 osiągając odpowiednio SHR 0,63% w sierpniu i 0,59%w lipcu.
W ciągu roku widownia Comedy Central wzrosła o 8,4% zapewniając stacji w sierpniu br. AMR na poziomie 23 024.
W październiku na antenie Comedy Central odbędzie się premiera finałowego sezonu „Jak poznałem waszą matkę” (27 października, niedziela, godz. 22:00). Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że termin polskiej premiery niemal zbiega się z w czasie z premierą światową. „Jak poznałem waszą matkę” to obecnie jeden z najpopularniejszych seriali na świecie.. Głównym bohaterem jest Ted, młody architekt, który poszukując „tej jedynej kobiety”, przeżywa miłosne wzloty i upadki. Serial ma na koncie wiele nominacji, wliczając w to prestiżowe nagrody Emmy. Producenci zapowiedzieli, że dziewiąty sezon będzie sezonem finałowym jednak fanów czeka jeszcze wiele emocji i nie będą zawiedzeni finałem.
Sukcesami może się poszczycić również stacja Comedy Central Family, dla której letnie miesiące były okresem wzmożonego zainteresowania widzów. Seriale komediowe takie jak, „Jim wie lepiej”, „Sex w wielkim mieście”, czy „Cougar Town” w lipcu dały stacji wynik SHR na poziomie 0,382%, a w sierpniu 0,401%.
- Cieszymy się, że nasze propozycje ramówkowe spotkały się z tak dużym zainteresowaniem fanów w okresie, kiedy o ich uwagę walczymy nie tylko z konkurencją ale także ze słoneczną pogodą, czy wypoczynkiem na hamaku – mówi Marta Hopfer, PR Manager kanałów z grupy Comedy&Entertainment. – Okazuje się, że nasi widzowie są z nami na facebooku także w czasie wakacji. Kanał Comedy Central ma obecnie 92 500 fanów i liczba ta systematycznie rośnie.